کد خبر: ۴۵۵۱۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

امام جمعه اصفهان: ما باید به عنوان ایرانی برای ایران‌ و به عنوان یک مسلمان برای اسلام بجنگیم

در این جنگ حق همان فلسطین و باطل همان اسراییلی‌ها هستند. همانگونه که در طول تاریخ فرعون و موسی، نمرود و ابراهیم و ... در مقابل هم بوده‌اند و هر کدام سست شوند، شکست خواهند خورد، اگر ما هم ضعیف عمل کنیم خیلی راحت شکست خواهیم خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
‌نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ‌ایران نشان داد که اگر بخواهد و اراده کند می‌تواند موشک را به قلب اسراییل پرتاب کند.

‌به گزارش ‌ایسنا، آیت الله طباطبایی نژاد امروز در نماز جمعه اصفهان ‌اظهار کرد: علت اینکه امام و مراجع ما با صهیونیسم مخالف هستند به این جهت نیست که تنها مسجد اقصی محل عروج پیامبر(ص) است. درست است که باید مساجد و میراث‌های فرهنگی اسلامی حفظ شود اما علت اصلی این مخالفت این است که امام درک کرد که انگلیس و آمریکا دلشان به حال یهودی نسوخته است، بلکه به دنبال پایگاهی هستند برای از بین بردن کشورهای اسلامی چون ایران، لبنان، عراق، عربستان، یمن و ... تا بتوانند یک ناوگان جنگی زمینی در منطقه داشته باشند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه اسرائیل غده سرطانی است، ادامه داد: آنها آمده‌اند تا در همه کشور‌های اسلامی ریشه بدوانند. ما باید به عنوان ایرانی برای ایران‌ و به عنوان یک مسلمان برای اسلام بجنگیم. این جنگ، جنگ عبری و عربی نیست بلکه جنگ خودمان است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه مسئله قدس نماد حق و باطل در جنگ است، افزود: در این جنگ حق همان فلسطین و باطل همان اسراییلی‌ها هستند. همانگونه که در طول تاریخ فرعون و موسی، نمرود و ابراهیم و ... در مقابل هم بوده‌اند و هر کدام سست شوند، شکست خواهند خورد، اگر ما هم ضعیف عمل کنیم خیلی راحت شکست خواهیم خورد. 

وی ادامه داد: ما تا کنون خوب و قوی عمل کردیم، اگر در اوایل جنگ موشک هم نداشتیم، امروز با دقت بالا توانستیم چندین موشک را به هدف بزنیم. نکته آنجاست که اگر یکی از این موشک‌ها به خطا می‌رفت، ایران متهم به حمایت از تروریسم می‌شد، موشک داشتن آنقدرها مهم نیست بلکه این دقت و درستی در پرتاب آن است که افتخار و عزتی حقیقی است.

امام جمعه اصفهان اظهار کرد: ما با این اقدام نشان دادیم که اختیار ما دست هیچکس نیست و خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم. ما نشان دادیم که اگر بخواهیم و اراده کنیم می‌توانیم موشک را به قلب اسراییل پرتاب کنیم. ما موشک‌هایی داریم که مسافت 2000 کیلومتری را طی می‌کند. اما باید توجه داشت که با تدبیر و فکر و فرمان رهبری و هماهنگی مسئولان این کار را می‌کنیم و بی دلیل برای قدرت طلبی هرگز این کار را نمی‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین