کد خبر: ۴۵۵۱۹۸
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
جنگ‌سالاران خارجی را امیدوار نکنیم

انتقاد فعالان‌ سیاسی و مسئولان از هتاکی تندروها به رییس‌جمهور/عصبانیت از رای مردم/آتش به اختیار همین است؟

برخی از فعالان سیاسی و مسئولان دولتی نسبت به توهین صورت گرفته به برخی مقامات ارشد در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس واکنش نشان دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در واکنش به توهین‌های صورت گرفته به رییس‌جمهور و معاون اول رییس‌جمهور و نائب رییس مجلس در توئیتر خود نوشت « وحدت‌شکنی در روز قدس همگامی با تلاش‌های بی‌وقفه اشغالگران قدس برای انحراف جهان اسلام از مسئله فلسطین است».

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ جمشید انصاری معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در توئیتر خود نوشت: « اهانت به رییس جمهور ، معاون اول و نایب رییس مجلس ، آنهم در روزی که نمادوحدت علیه دشمنان اسلام است مصداق واقعی بازی خوردن از دشمن است».

معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست با انتقاد از توهین‌های صورت گرفته در توئیتر خود نوشت: « اقدام زشت عده قلیلی با هتاکی و توهین به رییس جمهور نمیتواند وحدت ملی ،اقتدار مردم ایران و حمایت قاطع از اقای روحانی را خدشه‌دار کند».

زهرا احمدپور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز در توئیتر خود نوشت: « توهین به رئیس جمهور در روز قدس پاسخ ناشایست افراط گرایان است به انتخاب عقلائی و اعتماد ملت به نظام جمهوری إسلامی ایران».

آذرمنصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت نیز در این باره در توئیتر خود نوشت: « وحدت شکنانى که درروزى که بایدنمادوحدت ملت ایران باشد،باشعاردادن علیه منتخب ملت،تلاش علنى خودرابرای دوقطبی سازی جامعه ایران به نمایش گذاشتند».

عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات نیز در واکنش به این ماجرا در توئیتر خود نوشت: « توسعه کشور و بهبود وضعیت اشتغال و معیشت عمومی در گرو حفظ اتحادملی است نباید در دام دوقطبی سازی مصنوعی عوامل آمریکا افتاد که وحدت ملی را هدف دارند».

علیرضا رحیمی، نماینده تهران هم در کانال تلگرامي‌اش نوشت: ظاهراً جماعتی از تعبیر آتش به اختیار زیادی ذوق‌زده شده‌اند و ماموریت تفرقه‌افکنی را خودنویس کرده‌اند.

 سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد نیز در واکنش به توهین علیه رییس‌جمهور در مراسم روز قدس نوشت: حاشیه‌سازی در ⁧ روز قدس، مخالف منافع ملی و رهنمودهای صریح رهبری بود. مواظب باشیم که جنگ سالاران خارجی را امیدوار نکنیم.

پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور نیز به شعارهای توهین‌آمیز علیه رییس جمهور در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس واکنش نشان داد و نوشت: به نظر شما صهیونیست‌ها. داعش چقدر باید هزینه می‌کردند تا رسانه‌های آمریکایی تیتر بزنند: راهپیمایی روز قدس با شعار علیه روحانی برگزار شد!

واکنش معاون سیاسی دفتر رییس جمهور 

حمید ابوطالبی نیز در واکنش به توهین های امروز به حسن روحانی در راهپیمانی روز قدس نوشت:رییس جمهور مظلوم است؛ او نمادعقلانیت، تدبیر، امید و اخلاق مداری درکشوراست وبرایش عظمت ایران و اسلام و آرمانهایش اصالت دارد.دکترروحانی دوقطبی سازی، نه درموضع کلام و قلم ونه اکنون انتقال آن به موضع اکسیون وعمل را به مصلحت کشور نمی داند و همه را به آرامش  حول "محورقانون ورهبری" فرا می خواند. اینکه عده ای در حمایت از ایشان بگویند سازماندهی بوده، برخی ندا سردهند که از نتایج آتش به اختیاری است و عده ای دیگر از آن پیراهن عثمان برای بر سرنیزه کردن بسازند به مصلحت هیچ کس نیست. 

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور افزود: دکترروحانی نه می پسندد و نه می پذیرد که حقوق مردم وشهروندان، بویژه نماد ملیت وایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه وماجراجو خدشه دار شود؛ ولی دامن زدن به تفرقه و بحران آفرینی را در شرائط کنونی به مصلحت ایران نمی داند. بهترین راه آن است که راه قانون و قانون‌مداری درکشور پیموده شده وهمه دربرابر آن سر تعظیم فرودآورند. اما مردم ورسانه های جمعی و مجازی وظیفه ای دیگر دارند و آن آگاه سازی فکری و ایمن سازی روانی جامعه دربرابر هجمه به نماد اقتدار این ملت و تحت الشعاع قراردادن تمامی عظمت آفرینی های مردم روزه دار مظلوم در روز قدس است. باید یکباربرای همیشه در اجماعی ملی به پلیدی آفرینی و تخریب امیدهای این ملت نه گفت. 

تسویه حساب سیاسی در روز قدس پذیرفتنی نیست

 حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور نیز در صفحه توییتر خود نوشت: مراقب باشیم؛ توهین به آراء اکثریت ملت ایران در روز مبارزه با ناقضان حقوق ملت فلسطین پشت جبهه ما را در برابر توطئه‌های دشمنان مستحکم‌تر نمی کند. بحث درباره تربیت جنسی در شورایعالی انقلاب فرهنگی و درباره حدود، لوازم و تبعات فعالیت اقتصادی نیروهای مسلح در شورایعالی امنیت ملی ادامه خواهد یافت. مراقب باشیم؛ تسویه حساب سیاسی در روز قدس پذیرفتنی نیست؛ نه در ۸۸ و نه در ۹۶.

مصطفی تاج‌زاده نیز به توهین علیه رییس‌جمهور در مراسم روز قدس امروز واکنش نشان داد و نوشت: بدترین دو قطبی ممکن تلاش برای بنی‌صدر سازی روحانی است. نه طرفین قابل قیاس اند و نه شرایط کشور و منطقه یکسان است. ملت نیز این تقابل را بر نمی‌تابد.

این گناه را حتما توبه ای نیست

غلامعلی رجایی در واکنش اهانت به رئیس جمهور روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز بعضی درمراسم روز قدس درتهران حرمت رییس جمهور منتخب مردم و معاون اول او و نایب رییس مجلس را شکستند وجالب اینکه بعضی نوشتند اگر این کار مشاورین امنیتی و عملیاتی خود دکتر روحانی نباشد که با این شعارهای خودساخته بخواهند برای او مظلوم نمایی کنند!!!

خدا قدری عقل وانصاف بدهد!

لابد دکتر علی مطهری هم تیم عملیات روانی بر ای مظلوم نمایی دارد!

سالهای قبل هم همین حادثه بر ای جناب خاتمی همیشه عزیز و هاشمی بزرگ و مظلوم اتفاق افتاد.

من در حیرتم اینها دیگر چه ولایتمداران و روزه دارانی هستند که این همه حرمت مومن روزه دار می شکنند.

در روز قدس که مردم روزه دار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابانها آمدند، چه پیامی از ایران به جهان مخابره شد!
این گناه را حتما توبه ای نیست.

امید که دست برنامه ریزان و سناریو نویسان این ماجرا بدون هیچ پرده پوشی همانند ماجرای شیراز و حمله بعضیها که متاسفانه توسط دادگاه اعلام و معلوم شد همه حمله کنندگان وابسته به نهادی خاص! هستند، به دکترعلی مطهری رو شود.

فراموشمان نشده در سال 88 دادگاهی تشکیل و جوانی در حالی که دو انگشتش را جلوی دوربین بالا می برد به قاضی می گفت من فقط دو مخزن زباله را آتش زده ام نه بیشتر! و صداوسیما پخش می کرد و من بعنوان یک شلاق خورده و زندان رفته زمان طاغوت در خود می شکستم به خاطر حرمتی که از نظام به خاطر چنین محکمه ای می رود.

آن روزگار تلخ گذشت. چگونه؟ بماند! .اما این کجا و آن کجا؟

به نظرم باید دادگاه اینها برای عبرت طراحان ماجرا، علنی شود.

بگذار یکبار برای همیشه...

اهانت به رئیس جمهوری منتخب خیانت به کشور است

معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: اهانتی که به رییس جمهوری منتخب مردم امروز انجام شد خیانت به کشور بود که امیدواریم‌ مراجع و مقامات مسوول هر چه سریعتر نسبت به برخورد قاطع و قانونی با عوامل و فریب خورده های این رفتار زشت و ناپسند اقدام کنند و گزارش آن را به اطلاع مردم عزیز و ‌شریف ایران برسانند.

به گزارش جماران، حسینعلی امیری در واکنش به اهانت عده ای به رییس جمهوری در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: روز قدس از روزهای تجلی اتحاد ملی است که باید در این روز علیه رژیم کودک کش صهیونیستی شعار داده شود نه علیه رییس جمهور منتخب مردم. 

وی ادامه داد: هر چند تعداد شعاردهندگان علیه رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری، رییس و نایب رییس مجلس شورای اسلامی اندک بودند اما توهین همین جمعیت اندک به رییس جمهوری منتخبی که حدود یک ماه پیش رای اکثریت مطلق مردم کشور را کسب کرده تنها اهانت به ایشان نیست بلکه اهانت به مردم شریف و عزیز ایران است چرا که بعد از رهبری رییس جمهور عالی ترین مقام رسمی کشور است.

معاون امور مجلس رییس جمهوری با بیان اینکه اهانت به رییس جمهوری اهانت به شعور مردم است گفت: در واقع کسانی که امروز این کار زشت را انجام دادند آب به آسیاب دشمن ریختند و‌ دشمن صهیونیستی را خوشحال کردند.

امیری تاکید کرد: این افراد اندک که یا فریب خورده یا نادان هستند کار آن ها برای رسانه های معاند خوراک تبلیغاتی درست کرد.

وی ادامه داد: ‌این عده نادان یا فریب خورده در واقع جمهوریت نظام اسلامی را مورد اهانت قرار دادند؛ رییس جمهوری در نظام اسلامی با رای مستقیم مردم و براساس جمهوریت نظام انتخاب می شود.

معاون رییس جمهوری گفت: این افراد نابخرد یا نادان بدانند روحانی تنها نیست ،روحانی از پشتوانه اکثریت مطلق مردم برخوردار است.

امیری افزود: حماسه آفرینان 29 اردیبهشت ماه هیچ موقع دکتر روحانی تنها نمی گذارند.

وی ادامه داد: اهانتی که به رییس جمهوری منتخب مردم امروز انجام شد خیانت به کشور بود که امیدواریم‌ مراجع و مقامات مسوول هر چه سریعتر نسبت به برخورد قاطع و قانونی با عوامل و فریب خورده های این رفتار زشت و ناپسند اقدام کنند و گزارش آن را به اطلاع مردم عزیز و ‌شریف ایران برسانند.

معاون رییس جمهوری گفت: این انتظار مردم از مقامات مسوول دارند تا ریشه اینگونه اقدامات غیرشرعی و غیرقانونی و زشت و‌ناپسند که نفع برای دشمنان ما دارد خشکانده شود و عبرتی برای افراد ساختار شکن باشد.

واكنش صالحی اميری به توهين خودسرها به رئیس جمهور

صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در مصاحبه با  انتخاب در واکنش به شعارهای توهین آمیز عده ای "قلیل" و "خودسر" در روز قدس، گفت: تخريب گران بدانند ميان خودجوش وخود سرفاصله از راه به بيراهه است، فاصله از "خدمت" تا "خيانت" است. شگفت انگیز است که در روزی که رژیم صهیونیستی و جنایاتش باید محکوم می شد، جماعتی قليل، بهانه ای برای بیگانگانی مهیا کردند که همواره سعی داشته اند تاثیر شعارها و راهیپمایی باشکوه روز قدس را کم رنگ کنند. 

وزیر ارشاد ادامه داد: مردم و بالاخص جوانان عزیز، نيك مي دانند كه توهين به منتخت ملت توهين به شعور مردم است. روحاني رييس جمهور همه مردم ايران است و توهين به او كه اينك نماد مردمسالاري ديني در كشور محسوب مي شود، خشكاندن نهال دموكراسي در ايران است. 

اظهار تاسف يك نماينده مجلس از توهين به سه شخصيت در روز قدس

يك نماينده حاضر در مراسم راهپيمايي روز قدس نیز با نكوهش رفتارها و شعارهاي وحدت‌شكن عليه سه تن از مقامات دولتي و پارلماني در راهپيمايي روز قدس، گفت: بايد از اين گونه رفتارهاي خودسرانه دوري و جلوگيري شود. اگر اختلافاتي وجود دارد اين اختلافات بايد در درون خانواده نظام حل شود و نبايد در مجامع و مراسم عمومي آن هم جلوي چشم هزاران نفر از مردم روزه‌دار و دوربين‌هاي تلويزيون‌هاي داخلي و خارجي شاهد چنين رفتارهاي خودسرانه، زننده و مشمئزكننده‌اي باشيم.

رمضانعلي سبحاني‌فر در گفت‌وگو با ايسنا تصریح کرد: امروز كه روز حضور مردم از طبقات و اقشار مختلف مختلف در راهپيمايي وحدت‌آفرين روز قدس بود و مراسم در فضايي كاملا امن و آرام برگزار شد، متاسفانه به رييس‌جمهوري، معاون اول رييس‌جمهور و نايب رييس مجلس جلوي چشم هزاران نفر از مردم توهين شد.

سخنگوی ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با اشاره به سخنان خطیب جمعه تهران گفت: خطيب جمعه امروز در خطبه‌هاي نماز اشاره کرد که در جايي كه پاي منافع ملي و اسلام در ميان است، همه مردم از اقشار مختلف در صحنه هستند و اينگونه پاي كار مي‌آیند و لذا اصلا درست نبود كه عده‌اي از زنان و مردان حاضر در راهپيمايي اينگونه به سه شخصيت سياسي كشور توهين كنند.

نماينده مردم سبزوار در مجلس هشدار داد: همه بايد بدانيم که استكبار جهاني  و در راس آن صهيونيست‌ها، آمريكايي‌ها و حكام منطقه‌اي سرسپرده آنها عليه نظام جمهوري اسلامي ايران متحد و منسجم هستند. اگر قرار بر حفظ‌نشدن انسجام و وحدت داخلي باشد، ضرر و زيان و دود آن به چشم امت اسلام و مردم مي‌رود.

وي یادآور شد: اگر جلوي خودسرها گرفته نشود به تدريج تفرقه و شكاف بين مسئولان و جريان‌هاي سياسي رخنه مي‌كند و ضرر و زيان و دود آن به چشم كل نظام خواهد رفت و صهيونيست‌ها و استكبار جهاني از اين اختلافات نهايت بهره‌برداري را خواهند كرد.

اين نماينده حاضر در مراسم راهپيمايي روز قدس بار ديگر هشدار داد: شعارهاي تند خودسرها نشان داد که منظور رهبري از «آتش به اختيار» را به درستي درك نكرده‌اند. اگر منظور بخواهد اين باشد كه هر كس به كس ديگري رسيد، شروع به توهين و ناسزاگويي كند و رفتارهاي تفرقه‌افكنانه را ترويج كند كه امر پسنديده‌اي نيست بلكه آتش به اختيار بايد در برابر دشمنان اسلام و ايران و افراد تفرقه‌افكن باشد. شعارها و رفتارهاي سياسي آن هم در درون خانواده انقلاب و اينكه هر كس بخواهد ساز خود را بزند نشان مي‌دهد که برداشت درستي از فرمايش رهبري نشده است.

اسناد سازمان یافتگی توهین‌ها در اختیار است

وکیل علی مطهری نیز از در اختیار داشتن اسناد سازمان یافته بودن برخی توهین‌ها خبرداد.مصطفی ترک همدانی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره توهین‌ عده‌ای به رییس‌جمهور و نائب رییس مجلس در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: هنگامی که علی مطهری در اسفند ۹۳ در فرودگاه شیراز مورد اهانت و توهین قرار گرفت رسانه‌هایی خاص از آن به عنوان اعتراض "خودجوش" و "مردمی" یاد کردند.

وکیل علی مطهری ادامه داد:‌ اینک که پس از دو سال و نیم نه تنها در میان حمله کنندگان هیچ "مردمی" یافت نشده بلکه معلوم شد آنها و آمرانشان طی یک برنامه سازمان یافته (هر چند درونی و خودسرانه) از درون یک سازمان نظامی بودند که با قاطعیت دستگاه قضا محکوم و یا در حال محاکمه‌اند. اسناد این ادعا که رسانه‌های وابسته‌شان حمله به مطهری را منتسب به مردم می کردند در دسترس هست و بنا بر نظر آقای مطهری فعلا منتشر نمی شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
4
34
وقتى وليعهد عربستان ميگه جنگ را به داخل خاك ايران مى كشيم منظورش همينه
دلواپسها دارن نوكر بى اجر ومزد اسراييل وسعودي ميشن وتيشه به ريشه ى مملكت مى زنن
بزرگان كشور بايد از زدن حرفهاى تفرقه انگيز بپرهيزند اين كشتى كه داخل ان نشسته اند اگر سوراخ شود همه را با هم غرق مى كند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
7
14
توهین به هر شکلی به مسئولین و رئیس جمهور محترم محکوم است همه منتقدین باید با رعایت اخلاق و ادب برخی مواضع ابهام آمیز اخیر رئیس جمهور محترم را نقد نمایند.
توصیه می شود کلیه مسئولین محترم هم از جمله رئیس جمهور محترم مواضع خود را شفاف بیان نمایند و بنا به فرموده امام خامنه ای صریح و شفاف مرزبندی خود را با دشمنان اصل مترقی ولایت فقیه اعلام نمایند.
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
5
24
راستش خیلی هم شوک نشدم! انتظاری جز این نبود! با تمام اینها از تمام عزیزانی که امروز گساخی کرده اند، سپاسگزارم. محبوبیت روحانی دو چندان شد و طبیعتا اختیار عملش!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
2
11
هرچی برای مطهری نتیجه گرفتید نتیجه خواهیدد گرفت.رمز کلمه بنی صدر...
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
2
18
واقعا اينها دل امريكا واسرائيل و عربستان را شاد كردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
5
0
برخی که عااااشق دوقطبی کردن جامعه ست! شما نگران نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
دوقطبی سازی رو اونهایی دارن میکنن که بودجه سازمانشون به خطر افتاده و حاضرن برای زیاد کردنش هموطن بکشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
5
درود بر روحانی
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
5
چرا کامنتها را نمیزاری ما اصلاح طلبها در عین کثرت چقد مظلومیم حتی رسانمون هم از ترس جرات زدن هر حرفی را نداره
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
3
سرمنشا این شعارها چه بود ایا این افراد خودجوش شعار دادند یا ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
6
توهين به جناب آقاي دكتر روحاني توهين به راي ملت است ميزان راي ملت است امام خميني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
6
یک مشت نادانی که دارند وحدت داخلی رو برهم میزنند آیا از پیامدهای اون باخبرند ؟؟ شاید هم پیامد این بی حرمتی و آشوب داخلی به نفع اونهاست .
چرا در همه موارد این افراد مورد حمایت واقع میشن ؟؟؟ توهین به روحانی ؛ توهین به اکثریت مردم رای دهنده هست .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
1
6
خوشحالم بابت این توهین ها که ماهیت اصلی آنها را نمایان کرد و خوشحال تر هستم که عنان حکومت را به منتخب این بی مغزها ندادیم و گر نه در خیابان جلوی همه را می گرفتند و فحاشی می کردند. روحانی محبوب بود و محبوب تر شد راهی که اصلاحات آغاز کرده مطمئنا شکست خوردنی نیست پس خناسان بسوزید از این پیروزی های اصلاحات که تا ده ها سال آینده قطعا ادامه خواهد داشت و رسیدن به جایگاه خدمتگزاری برای شما منفعت طلبان به رویایی بیش تبدیل نمیشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
9
تمام اینه نتیجه عصبانیتی است که از رای مردم می باشد اینها همان دلواپسانی هستند که با حماقت هایشان اب در اسیاب دشمن می ریزند اینها همان داعش های داخلی هستند که با جهالتشان به همه صدمه می زنند و تمام اینه نتیجه استقبال یکسری از مسئولین از این موارد می باشد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
6
اینها عده ای چماق بدست و اراذل و اوباش هستند در مدت 20 سال گذشته تا کنون همین کارهای خلاف قانون انجام میدهند و نه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و نه دادگستری جرءت بر خورد با آنها ندارند . !!!!!!!!!!!!!!
رضا
|
-
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
2
خوشحالم بابت این توهین ها که ماهیت اصلی آنها را نمایان کرد و خوشحال تر هستم که عنان حکومت را به منتخب این بی مغزها ندادیم و گر نه در خیابان جلوی همه را می گرفتند و فحاشی می کردند. روحانی محبوب بود و محبوب تر شد راهی که اصلاحات آغاز کرده مطمئنا شکست خوردنی نیست پس خناسان بسوزید از این پیروزی های اصلاحات که تا ده ها سال آینده قطعا ادامه خواهد داشت و رسیدن به جایگاه خدمتگزاری برای شما منفعت طلبان به رویایی بیش تبدیل نمیشود .....عالی بودددد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین