کد خبر: ۴۵۵۲۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

درباره توهین تندروها و مظلومیت روحانی

معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور به توهین‌های علیه روحانی در روز قدس واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید ابوطالبی در واکنش به توهین‌های امروز به حسن روحانی در راهپیمانی روز قدس نوشت: رییس‌جمهور مظلوم است؛ او نمادعقلانیت، تدبیر، امید و اخلاق مداری درکشور است و برایش عظمت ایران و اسلام و آرمان‌هایش اصالت دارد.

دکتر روحانی دوقطبی سازی، نه درموضع کلام و قلم ونه اکنون انتقال آن به موضع اکسیون وعمل را به مصلحت کشور نمی داند و همه را به آرامش  حول "محورقانون ورهبری" فرا می خواند. اینکه عده ای در حمایت از ایشان بگویند سازماندهی بوده، برخی ندا سردهند که از نتایج آتش به اختیاری است و عده ای دیگر از آن پیراهن عثمان برای بر سرنیزه کردن بسازند به مصلحت هیچ کس نیست.

دکتر روحانی نه می پسندد و نه می پذیرد که حقوق مردم و شهروندان، بویژه نماد ملیت و ایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه و ماجراجو خدشه‌دار شود؛ ولی دامن زدن به تفرقه و بحران آفرینی را در شرائط کنونی به مصلحت ایران نمی داند. بهترین راه آن است که راه قانون و قانون‌مداری درکشور پیموده شده و همه در برابر آن سر تعظیم فرودآورند.

اما مردم و رسانه های جمعی و مجازی وظیفه‌ای دیگر دارند و آن آگاه‌سازی فکری و ایمن سازی روانی جامعه دربرابر هجمه به نماد اقتدار این ملت و تحت الشعاع قراردادن تمامی عظمت آفرینی‌های مردم روزه دار مظلوم در روز قدس است.

باید یکبار برای همیشه در اجماعی ملی به پلیدی آفرینی و تخریب امیدهای این ملت نه گفت.

ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
3
فراخوان برای تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و رهبری فرزانه و حمایت از رییس جمهور منتخب و البته فراخوان برای احترام به رای ملت لازم است تا برای همیشه بساط غوغاسالاران ، بگفته مقام معظم رهبری شارلاتانیسم ، برچیده شود
قادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
1
اینها همان افرادوابسته به داعش هستندچرا دنبال داعش درخارج ازکشورمی گردند..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
دکتر روحانی نه می پسندد و نه می پذیرد که حقوق مردم و شهروندان، بویژه نماد ملیت و ایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه و ماجراجو خدشه‌دار شود.

مدارا کردن با این خواهران و بردران نادان و برخی کارکنان خوش حقوق شرکت های کاسب از تحریم،
که حقوقشان تعدیل شده در برجام ، احساساتشان یاد می گیرند کنترل کنند .
دیده شده در مترو تاکسی ، مردم خواستند خجالت بکشند و صبر کنند منافع مشترک شیعه ایران اسیب نبیند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین