کد خبر: ۴۵۵۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

آخرین اظهارنظر مسولان درباره حمله موشکی به داعش

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به خیل راهپیمایان روز قدس پیوست.
آفتاب‌‌نیوز :
دریابان علی شمخانی در جمع خبرنگاران در راهپیمایی روز قدس با اشاره به پاسخ قاطع ایران به تحرکات کور و کم ارزش گروه‌های تروریستی که به شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنانمان منجر شد اظهار کرد: امنیت همه جانبه در کشور، خط قرمز غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی بوده و هر گروه یا کشوری که بخواهد به هر نحو  به این مهم خدشه وارد کند با واکنش شدید و فوق تصور مواجه خواهد شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی حضور گسترده و کم سابقه مردم روزه‌دار کشورمان در راهپیمایی روز قدس امسال را مکمل پاسخ کوبنده موشکی به تحرکات تروریستی و حامیان آنها عنوان کرد و افزود: گویاترین بیانی که می‌شود به طراحان برنامه‌های تهدیدآفرین علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد این است که "آزموده را آزمودن خطاست".

دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: اقدام موشکی سپاه با اراده رهبر انقلاب و مصوب شورای‌عالی امنیت ملی صورت گرفت و تصمیمات شورای عالی امنیت ملی نیز باید به تایید مقام معظم رهبری برسد.

شمخانی درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها گفت: قدرت برای این فراهم شده که در شرایط مورد نیاز به درستی به کار گرفته شود و بعد از جنگ تا به امروز یکی از منطقی‌ترین موارد به کارگیری قدرت موشکی ایران، در عملیات موشکی سپاه اخیر شکل گرفت.

وی تأکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی حوادث زیادی در کشور رخ داد که روز قدس و مساله فلسطین به موضوعی ثانوی تبدیل شود و درد مسلمانان به جای درد واقعی به درد کاذب مبتلا شود، اما روز قدس تکرار این نقطه است که دقیق‌ترین و درست‌ترین آدرس همدردی با مسلمانان جهان است نه کنفرانس ریاض و نه محاصره قطر که روز قدس است.

ابوطالبی: همه تصمیمات مهم در شورای امنیت ملی اتخاذ می‌شود

معاون سیاسی دفتر رییس جمهور هم گفت: در کشور هیچ تصمیم مهمی - از نابودی تروریست‌های منافق در عراق تا تروریست‌های داعش در سوریه - اخذ نشده، مگر آن‌که در شورایعالی امنیت ملی بحث و اتخاذ شده باشد.

حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‏در کشور هیچ تصمیم مهمی اخذ نشده، مگر آنکه در شورای عالی امنیت ملی بحث و اتخاذ شده باشد؛ از نابودی تروریست‌های منافق در عراق تا تروریست‌های داعش در سوریه.

‏موشک همان موشک است و هواپیما همان هواپیما. برون مرزی همان برون مرزی. حمله مقتدرانه همان حمله مقتدرانه و شورای عالی امنیت ملی همان شورای عالی. ‏رییس جمهور مسئول و ضامن اجرای قانون اساسی و رییس شورای عالی امنیت ملی است؛ بعد از این انتخابات با شکوه، هیمنه قانون اساسی را نشکنیم.»

سعیدی: سپاه در مقابل دشمنان ضرب شست نشان داد

حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با اشاره به شلیک شش موشک به مقر فرماندهی تروریست‎های داعش در سوریه، گفت: در این حمله بیش از 170 نفر از اعضای داعش به هلاکت رسیدند و تجهیزات بسیاری از آنان نابود شد.

وی با بیان این‌که «ایران در عرصه منطقه و بین‌الملل برای ملت‎های مظلوم بسیار عزیز و برای دشمنان بسیار قدرتمند است»، تصریح کرد: عربستان و دیگر دشمنان پیام موشک‏‌های ایران را به خوبی دریافته‌اند هرچند انقلاب اسلامی دارای روحیه بردباری است. 

سعیدی در پایان با تاکید بر این‌که «ما امانتدار انقلاب هستیم»، گفت: انقلابی‌گری و استفاده از مردم، دولت، شورا، خبرگان و حوزه‎های انقلابی رمز پیروزی ماست. 

جوانی: در حمله موشکی سپاه 170 فرمانده داعش در دیرالزور به هلاکت رسیدند

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت: ایران اسلامی کانون الهام‌بخش ملت‌ها شده و به برکت انقلاب اسلامی در سراسر انتفاضه‌ها شکل گرفته است.

به نوشته ایسنا، سردار یدالله جوانی با بیان این‌که «ملت ایران به لحاظ قدرت دفاعی در موقعیتی هستند که دشمنان جرات ندارند کاری کنند» ادامه داد: لذا آن‌ها به دنبال جنگ‌های نیابتی قومی و قبیله‌ای هستند، آن‌ها به دنبال وارد شدن جنگ با ایران بودند و سرانجام چند ترقه در تهران منفجر کردند و 17 نفر از شهروندان‌مان را شهید کردند... در آن روز فرمانده کل سپاه و جانشین و فرمانده نیروی زمینی سپاه وارد مجلس شدند که پیام داشت و آن این بود که سپاه در صحنه حضور دارد و از دشمن انتقام خواهد گرفت و سرانجام با آن حمله موشکی سیلی به داعش زد و قلب ملت ایران با شلیک 6 موشک ذوالفقار شاد شد و 170 نفر از فرمانده هان داعش در دیرالزور به هلاکت رسیدند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تاکید بر ضرورت تقویت قدرت دفاعی و موشکی ایران گفت: در صحنه بودن و داشتن قدرت دفاعی دو ویژگی مردم ایران است و باور داریم که آن جمله امام راحل عینیت پیدا خواهد کرد که «اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود» و بدون شک در حال محو شدن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین