کد خبر: ۴۵۵۳۵۰
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

میانگین تجربه مصرف مواد مخدر در دانش آموزان گلستانی پایین تر از میانگین کشوری است

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص میزان تجربه مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان، گفت: میانگین تجربه مصرف مواد مخدر در دانش آموزان استان گلستان پایین تر از میانگین کشوری است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، محمد بهشتی در جلسه مشترک معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، اظهار کرد: ما در سال تحصیلی 96-95 با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همکاری خوبی داشتیم و طرح های آموزش ضمن خدمت فرهنگیان و طرح آموزش 20 مهارت زندگی و همچنین طرح امید از طرح های شاخصی بود که با همکاری دادگستری اجرا کردیم.

وی با اشاره به اینکه مدرسه صرفا جای تحصیل نیست بلکه جای تهذیب و پرورش نیز است، تصریح کرد: در تلاش هستیم که دانش آموزان را آگاه کنیم تا از خودشان در برابر خطرات محافظت کنند.

بهشتی افزود: در منابع درسی مختلف بحث آسیب های اجتماعی پیگیری می شود و به تازگی هم کتاب های راهنمای آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهای پر خطر ویژه  تمامی مقاطع مختلف تحصیلی توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش  تالیف شده است و در اختیار این اداره کل قرار گرفته است و به زودی در سطح مدارس توزیع و کارگاه آموزشی ویژه مدرسان در تابستان 96 تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص میزان تجربه مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان، گفت: میانگین تجربه مصرف مواد مخدر در دانش آموزان استان گلستان پایین تر از میانگین کشوری است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه شعار امسال اداره کل آموزش و پرورش استان تحول در مدرسه و تحول در کلاس است، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس موظف هستند آسیب های اجتماعی مدارس خود را شناسایی کنند و متناسب با آن  برای آموزش دانش آموزان، خانواده و همکاران برنامه ریزی داشته باشند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین