کد خبر: ۴۵۵۴۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

ستاره فوتبال چگونه خواستگاری دختر نلسون ماندلا را رد کرد؟

پرینس بواتنگ چهره نام آشنای فوتبال مرد غنایی که در آلمان متولد شده از داستان آشنایی با نلسون ماندلا پرده برداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
 پرینس بواتنگ بازیکن غنایی الاصل که در آلمان متولد شده است امروز یکی از پیشگامان مبارزه با نژاد پرستی است و این روز ها بیشتر از آنکه خود را یک فوتبالیست بداند یک مبارز علیه نژاد پرستی می داند و بارها روبروی آئینه می ایستد و خود را می سنجد که آیا می تواند اهداف خود در مبارزه با نژاد پرستی را به سر انجام برساند یا خیر

بواتنگ اینگونه آغاز می کند: وقتی نلسون ماندلا را بیاد می آورم 27 سال زندانی وی را برای مبارزه با نژاد پرستی و می بینم که هنوز در بیشتر کشورهای اروپایی در فوتبال و زندگی اجتماعی ،احساس خوبی ندارم من نمی خواهم یک فوتبالیست باشم چرا که هدف مهمتری از فوتبال دارم.


در ورزشگاه ها دوستانم مورد توهین قرار می گیرند و فیفا یک روز موضوع را متذکر می شود و فردا همه چیز فراموش و دوباره ریشه نژاد پرستی در حال رشد است.

به یاد دارم آنروز را که روبروی نلسون ماندلا قرار گرفتم و با او حرف زدم او یک مرد آسمانی بود و یک فرشته و نور چشمانش را اذیت می کرد و برایم سخت بود با وی گفت و گو کنم اما خوشبختانه بدلیل اینکه مسابقات جام جهانی در کشور آفریقای جنوبی در پیش بود توانستم به راحتی با وی صحبت کنم و من از اینکه گفتند دیوید بکام سیاه پوست هستم دلخور بودم و اینگونه ماندلا مرا به نزدیک خود فرا خواند و گفت: آیا حاضری با دختر من ازدواج کنی؟ و من بدون مقدمه به وی گفتم من نامزد دارم و ماندلا با خنده گفت اما دختر من زیباتر است و حضار همه شروع به خندیدن کردند و این شوخی ماندلا و صلابت وی به مانند هنرپیشه های هالیوودی برایم جالب بود و متاسفم که به دلیل آسیب جدی چشم هایش فقط از این روز بیاد ماندنی یک تصویر در ذهن دارم و دوربین ها نتوانستند این صحنه ها را به درستی آشکار کنند.

ستاره فوتبال چگونه خواستگاری دختر نلسون ماندلا را رد کرد

گفتنی است کوین پرینس بوآتنگ کوین-پرینس بواتنگ (به انگلیسی: Kevin-Prince Boateng) زادهٔ ۶ مارس ۱۹۸۷ در آلمان غربی است و او پدری غنایی و مادری آلمانی دارد. او و برادرش ژرومه در جام جهانی در دو تیم مختلف آلمان و غنا حضور داشتند.

او تاکنون در تیم‌های هرتابرلین، تاتنهام، بورسیا دورتموند، پورتس‌موث، آ.ث. میلان و شالکه بازی کرده است و ۷ بازی ملی هم برای تیم ملی فوتبال غنا انجام داده است. او در سال ۲۰۱۱ در سن ۲۴ سالگی به طور رسمی از تیم ملی غنا خداحافظی کرد و به تیم لاس پالماس اسپانیا پیوست.
خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین