کد خبر: ۴۵۵۴۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

خدمات مترو تهران در صبح عید فطر

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید سعید، مترو تهران خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی مترو تهران، دکتر محمد احمدی بافنده ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مترو تهران به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، خدمات ویژه و سرویس‌های فوق العاده‌ای را در تمام خطوط مترو ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات مترو تهران از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح روز عید فطر تا پایان مراسم به طور رایگان ارائه می‌شود، افزود: در این روز تعداد حرکت قطار‌ها نسبت به برنامه عادی در روزهای تعطیل افزایش می‌یابد که در این راستا فاصله گذر قطارهای خط ۱ و ۲ مترو تهران به۵  دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروتهران در ادامه با اشاره به اینکه فاصله گذر حرکت قطار‌ها در خط ۴ مترو هر ۵دقیقه یکبار خواهد بود افزود: فاصله مسافرگیری در خط ۳ مترو هم به ۹ دقیقه کاهش می‌یابد.

وی گفت: مسافرگیری در خط ۷ نیز همانند سایر خطوط از ۵ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود و در صورت افزایش مسافر سرویس دهی در این خط نیز افزایش می‌یابد.

به گفته احمدی بافنده تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های مترو تهران به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز قطارهای فوق ‌العاده اعزام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین