کد خبر: ۴۵۵۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

رییس جمهور اصلاحیه قانون مدیریت مصرف سوخت را ابلاغ کرد

رئیس جمهوری تصویبنامه هیات دولت درباره قانون اصلاح ماده 1 قانون توسعه حمل ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در بخشی از این قانون آمده است: در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون اصلاح ماده 1 قانون توسعه حمل ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت که در جلسه علنی چهارشنبه مورخ بیستم اردیبهشت 1396 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 10 خرداد 1396 به تایید شورای نگهبان رسیده است و طی نامه شماره 216/21849 مورخ 23 خرداد 1396 مجلس شورای اسلامی واصل گردیده جهت اجرا ابلاغ می گردد .
بر اساس این اصلاحیه در ماده 1 قانون توسعه حمل ونقل عمومی ومدیریت مصرف سوخت مصوب 18 آذرماه 1386عبارت ' از طریق عرضه بنزین و گازوئیل در بخش حمل ونقل با استفاده از کارت هوشمند سوخت ' جایگزین عبارت ' از طریق عرضه بنزین و گازوئیل در بخشهای حمل ونقل و صنعت وکشاورزی با اولویت کارت هوشمند سوخت ' می شود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی این قانون را برای اجرا به وزارتخانه‌های نفت و راه و شهرسازی ابلاغ کرد.

** ابلاغ قانون اصلاحات پیوست معاهده بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا
همچنین رئیس جمهوری 'قانون اصلاحات پیوست معاهده (کنوانسیون )بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا مورخ 1974 و آیین نامه بین المللی امنیت کشتیها وتسهیلات بندری (آی.اس.پی.اس)' را به وزارت راه وشهرسازی ابلاغ کرد.
در بخشی از این ابلاغیه آمده است: در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ' قانون اصلاحات پیوست معاهده (کنوانسیون )بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا مورخ 1974(1353) و آیین نامه بین المللی امنیت کشتیها وتسهیلات بندری (آی.اس.پی.اس)' که در جلسه علنی دوشنبه مورخ چهارم اردیبهشت 1396 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ13 خرداد 1396به تایید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 185/22819 مورخ 27 خرداد 1396 مجلس شورای اسلامی واصل گردیه جهت اجرا ابلاغ می گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین