کد خبر: ۴۵۵۸۸۵
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

تظاهرات 100 نفر در حمایت از ترامپ +عکس

فعالان محافظه کار تظاهراتی در حمایت از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برگزار کردند که شرکت کنندگان چندانی نیافت و در یک مورد آن در شهر واشنگتن پایتخت این کشور تنها حدود 100 نفر در آن در حضور یافتند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، این تظاهرات دیروز (یکشنبه) برگزار شد که یکی از آنها در محکومیت شخصیت های مشهوری بود که درباره خشونت علیه ترامپ مزاح کرده بودند.

  تظاهرات 100 نفر در حمایت از ترامپ در پایتخت آمریکا  

اخیر چهره های مشهور آمریکایی مانند 'کتی گریفین' کمدین و 'جانی دپ' بازیگر هالیوودی به شوخی از ترور ترامپ سخن گفته بودند.

این تجمع که در شهر واشنگتن برگزار شد، هوادارن بسیار اندکی داشت. به نوشته رویترز، این تظاهرات تفاوت زیادی از لحاظ حضور فعالان داشت. در تجمعاتی که قبلا در شهرهای آمریکا برگزار می شد صدها هزار نفر حاضر می شدند اما این بار چنین نبود.

ریچارد اسپنسر از ملی گرایان آمریکایی گفت که تنها حدود 100 نفر در این تظاهرات حضور داشتند.

اسپنسر در سخنانی در این تظاهرات که در برابر ساختمان کنگره و کاخ سفید ترتیب یافته بود، گفت: منع ورود مسلمانان به آمریکا چه شد؟ دیوار (در مرز آمریکا و مکزیک) کجاست؟'

تظاهرات 100 نفر در حمایت از ترامپ در پایتخت آمریکا

اشاره او به وعده های ترامپ بود که گفته بود در مرز با مکزیک دیواری برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی خواهد ساخت. ترامپ همچنین دو فرمان اجرایی در منع ورود اتباع چند کشور مسلمان به آمریکا امضا کرده بود که با حکم دادگاه هایی در آمریکا این احکام به حالت تعلیق درآمد.

گروه هایی دیگر هم با فاصله اندکی روی پله های مقابل بنای یادبود لینکلن در شهر واشنگتن در مخالفت با این معترضان گردهم آمده بودند


تظاهرات 100 نفر در حمایت از ترامپ در پایتخت آمریکا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین