کد خبر: ۴۵۶۰۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

پیش بینی وزش باد و بارش پراکنده برای برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد و بارش پراکنده در برخی مناطق کشور، از جوی آرام در سایر مناطق خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در اکثر نقاط کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود، اظهار کرد: امروز برای برخی نقاط استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق یزد، سیستان و بلوچستان در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی مناطق سبب ایجاد گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز سه شنبه صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی گراد و روز چهارشنبه صاف با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد هوای اهواز در روزهای آینده اظهار کرد: هوای این شهر در روز سه شنبه صاف همراه با وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۳۱ و ۴۹ درجه سانتی گراد و روز چهارشنبه صاف همراه با وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۳۲ و ۵۰ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین