کد خبر: ۴۵۶۱۹۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

۹ نفر در جاده‌های همدان کشته و مجروح شدند

جانشین پلیس راه استان همدان گفت: در 12 ساعت ابتدایی امروز و در دو حادثه رانندگی 9 نفر در جاده های استان همدان کشته و مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین فرماندهی پلیس راه استان در گفتگو با خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 9 صبح امروز در کیلومتر 7 فرعی کوریجان به قهاوند در شهرستان کبودراهنگ یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه پژو سواری آردی برخورد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه راکب 35 ساله این موتور سیکلت که متاهل و دارای دو فرزند بود در دم جان باخت.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: این مرد به علت بی احتیاطی، تجاوز به چب و سبقت ناگهانی با پژو آردی به صورت شاخ به شاخ برخورد کرد که در این سانحه مقصر شناخته شده است.

وی در خصوص حادثه دوم نیز گفت: ساعت 2 بامداد امروز در مسیر جوکار به اسلام آباد در شهرستان ملایر، یک دستگاه پژو و پراید با هم برخورد کردند که در این حادثه نیز متاسفانه 8 نفر از سرنشینان 2 خودرو مجروح شدند.

جانشین پلیس راه استان علت این حادثه را سرعت بالا و تجاوز به چپ خودرو پژو اعلام کرد.

سرهنگ اسماعیلی ترافیک در آزاد راه همدان به ساوه ، جاده همدان به کرمانشاه و مسیرغارعلیصدر را نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: مسیرهای ارتباطی استان همدان، استانهای مرکزی را به استانهای غربی و جنوب غربی کشور متصل می کند و به همین علت در اکثر مواقع شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای اصلی و فرعی این استان هستیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین