کد خبر: ۴۵۶۲۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

اشتیاق پاتو برای بازگشت به سری A

گلزن برزیلی ابراز امیدواری کرد بتواند بار دیگر به لیگ ایتالیا بازگردد.
آفتاب‌‌نیوز :
الکساندر پاتو بعد از حضوری ناموفق و کوتاه در تیم هایی چون چلسی و ویارئال راهی تیانجین در لیگ چین شد ولی هنوز نتوانسته است دوران درخشان حضور خود در میلان را تکرار کند، هر چند او در لیگ چین توانسته در ۱۴ بازی ۷ گل به ثمر برساند.

الکساندر پاتو درباره حضور در لیگ ایتالیا گفت: من الان از حضور در لیگ چین خوشحال هستم و از اینکه در تیمم تاثیر خوبی داشته باشم رضایت دارم ولی درباره آینده فعلا چیزی نمی دانم. من فوتبال و کشور ایتالیا را خیلی دوست دارم و دوست دارم بار دیگر فرصت حضور در این لیگ را داشته باشم. اکنون تنها ۲۷ سال سن دارم و می توانم به این هدف برسم. در لیگ چین اشتیاق و شور و شوق زیادی به فوتبال وجود دارد و این کشور می‌خواهد به قدرت اول فوتبال آسیا تبدیل شود و در این راه سرمایه گذاری کلانی انجام داده که می تواند به رشد و تقویت فوتبال چین کمک کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، او درباره بازی در تیم رقیب میلان یعنی اینتر گفت: چرا باید پیشنهاد اینتر را رد کنم؟ من یک بازیکن حرفه ای هستم و حتی اگر این امکان وجود داشته باشد برای اینتر هم بازی خواهم کرد. من خاطرات خیلی خوبی از فوتبال ایتالیا دارم و دوست دارم فرصت حضور در این لیگ را داشته باشم و بتوانم موفقیت های قبلی خودم را در میلان در لیگ ایتالیا تکرار کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین