کد خبر: ۴۵۶۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

سردار وحیدی: مسئولان از طریق گفت‌وگو با یکدیگر اختلافات را حل کنند/ ایجاد اختلاف میان وزارت اطلاعات و سپاه خواست دشمنان است

وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با تاکید بر کارکرد جداگانه وزارت اطلاعات و سپاه در تامین امنیت کشور، بر لزوم حل اختلافات میان مسئولان سیاسی کشور ازطریق گفت‌وگو تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اختلاف دیدگاه‌ها میان برخی مسئولان نظام که از طریق شبکه‌های اجتماعی ظهور و بروز یافت، با تاکید بر نقش حضور وحدت‌بخش مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی اعلام کرد: پیام حضور مردم در عرصه‌ها و رویدادهای سیاسی-اجتماعی این است که همه ملت ایران پشت سر رهبری هدفی واحد را دنبال می‌کنند.

مسئولان از طریق گفت‌وگو با یکدیگر اختلافات را حل کنند

او در تشریح هدف واحد ملت و رهبری توضیح داد: این هدف واحد عزت و استقلال جمهوری اسلامی و همچنین حمایت از مظلومان جهان به‌ویژه مردم بی‌گناه فلسطین است که این هدف بلند باید سرلوحه همه قرار گیرد.

وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان خاطرنشان کرد: بر این اساس لازم است همه مسئولان این مهم را سرلوحه قرار دهند و همه باید در این چارچوب با یکدیگر گفت‌وگو کنند و اختلافات خود را حل کنند.

وزارت اطلاعات و سپاه هرکدام کارکردی خاص دارند

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی همچنین درپاسخ به سوالی درباره عدم اشاره به نقش وزارت اطلاعات در عملیات موشکی سپاه در اطلاعیه شماره دو سپاه پاسداران، اعلام کرد: بالاخره وزارت اطلاعات و سپاه دو دستگاه مجزا هستند که هر دو در تامین امنیت مردم و نظام جمهوری اسلامی نقشی مهم ایفا می‌کنند و هرکدام هم کارکرد خاص خودشان را دارند.

او یادآور شد: البته در جریان حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در منطقه دیرالزور سوریه، نیروی هوافضای سپاه با قدرت وارد عمل شد و اقدامات لازم را انجام داد.

ایجاد اختلاف میان وزارت اطلاعات و سپاه خواست دشمنان است

سردار وحیدی در پایان تصریح کرد: به هرحال هر حرفی که بخواهد میان دو ارگان وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران اختلاف بیاندازد، ارتباطی به هیچ‌کدام از این دو ندارد و خواست و هدف دشمنان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین