کد خبر: ۴۵۶۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

دستگیری چهار عضو یک تیم آدم ربایی در چابهار

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: چهار عضو یک تیم آدم ربایی پس از دستگیری توسط کاراگاهان پلیس چابهار، ضمن آزادی یک فرد ربوده شده راز کشف دو تبعه کشور پاکستان را نیز کشف کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار حسین رحیمی در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر آدم ربایی مردی 27 ساله در یکی از خیابان های شهرستان چابهار، بررسی های گسترده و تخصصی توسط تیم های اطلاعاتی و کاراگاهان پلیس آغاز شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: آدم ربایان پس از ربایش این فرد، طی تماس با خانواده وی، خواستار دریافت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای آزادی وی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس در پایش های میدانی و انجام اقدامات تخصصی، ردپاهایی از یک موتور سوار در زمان ربایش را به دست آوردند و در تعاقب اشراف اطلاعاتی هویت این فرد را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه در چابهار وی را دستگیر کردند.

رحیمی با اشاره به اینکه این فرد در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس به ربایش جوان 27 ساله با همکاری دو نفر دیگر و سرکردگی یک سارق حرفه ای اعتراف کرد، افزود: ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده، ضمن دستگیری دو متهم دیگر پرونده، فرد ربوده شده را نیز آزاد کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن بیان اینکه عامل اصلی این آدم ربایی یک تبعه کشور پاکستان بوده و پس از وقوع جرم، مداوم محل اختفای خود را تغییر می داد، تصریح کرد: کاراگاهان پلیس،این فرد را نیز بامداد امروز طی یک عملیات غافلگیرانه در چابهار دستگیر کرده و در بازرسی از محل اختفای این آدم ربا، یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه و مقادیری مواد مخدر را کشف کردند.

به گزارش ایسنا،رحیمی تصریح کرد: این متهم حرفه ای و سابقه دار در تحقیقات کاراگاهان پلیس ضمن ربایش این فرد به ارتکاب دو فقره قتل مسلحانه در کشور پاکستان و درگیری و تیر اندازی به سمت پلیس پاکستان اعتراف کرد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین