کد خبر: ۴۵۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷

ملکه رنجبر: تا زیر آسمان شهر کلید بخورد، از دنیا رفته‌ام!

بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و تئاتر کشورمان با اشاره به اینکه این روز‌ها حال مساعدی ندارد و نمی‌تواند راه برود، از ساخت سریال “زیر آسمان شهر” پس از بهبودی مهران غفوریان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و تئاتر کشورمان با اشاره به اینکه این روز‌ها حال مساعدی ندارد و نمی‌تواند راه برود، از ساخت سریال "زیر آسمان شهر” پس از بهبودی مهران غفوریان خبر داد.

ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و تئاتر با اشاره به وضعیت جسمانی خود گفت: این روز‌ها حال مناسبی ندارم و از شدت دردپا نمی‌توانم راه بروم و هر لحظه قندخونم در حال بالا رفتن است.

وی ادامه داد: تنها پسرم همه زندگی خود را برای من گذاشته است. امیدوارم همه جوانان ما به خوبی قدر پدران و مادران خود را بدانند و همه زحمت‌های من بر دوش فرزندم است و همیشه در حق پسرم دعای خیر می‌کنم.

بازیگر سریال "زیر آسمان شهر” اظهار کرد: زمانی که مطلع شدم مهران غفوریان برای جراحی در بیمارستان بستری شده، با او تماس گرفتم و اطرافیان اینگونه اعلام کردند که هم‌اکنون در حال استراحت است و تصمیم جدیدی برای تولید این اثر نگرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: البته مهران غفوریان به من اینگونه گفت که پس از بهبود خود و طی کردن دوران نقاهت، به امید خدا ساخت فصل جدید سریال "زیر آسمان شهر” را آغاز می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین