کد خبر: ۴۵۷۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
نماینده ایالت تکزاس:

دونالد ترامپ باید استعفا بدهد

نماینده دموکرات ایالت تکزاس توئیت های رکیک و اهانت آمیز دونالد ترامپ علیه مجریان یک شبکه تلویزیونی را نشانه عدم صلاحیت وی برای ریاست جمهوری امریکا دانست و گفت که او باید از این مقام استعفا بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :
اظهارات تند و اهانت آمیز روز چهارشنبه 'دونالد ترامپ' علیه 'میکا برژینسکی' مجری شبکه تلویزیونی 'ام اس ان بی سی' واکنش های تند سیاستمداران هر دو حزب حاکم آمریکا را برانگیخت.

'شیلا جکسون لی' نماینده حزب دموکرات ایالت تکزاس نیز یکی از سیاستمدارانی است که واکنش شدیدی نسبت به سخنان رکیک ترامپ در پیام های توئیتری او نشان داد و او را فاقد صلاحیت رهبری کشورش دانست.

این نماینده آمریکایی همصدا با شمار زیادی از قانونگذاران دموکرات این کشور به خصوص برخورد اهانت آمیز ترامپ با زنان را مورد انتقاد قرار داد و به عنوان نمونه به فحاشی های ترامپ به 'مگان کلی' مجری شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، اظهارات اهانت آمیز او به 'کارلی فیورینا' یکی از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا و همسر 'تد کروز' سناتور تکزاس و یکی دیگر از نامزدهای جمهوریخواه این رقابت ها اشاره کرد.

ترامپ روز چهارشنبه در واکنش به اظهارنظرهای میکا برِیژینسکی و جو اسکاربورو مجریان برنامه 'جو صبحگاهی' در شبکه خبری ام اس ان بی سی در یک پیام توئیتری نوشت: شنیده ام که برنامه بی اعتبار 'جو صبحگاهی' درباره من بد حرف زده است، دیگر برنامه آن ها را تماشا نکنید.

وی در ادامه این پیام برژینسکی را خرفت و جو اسکاربورو را بیمار روانی خوانده بود و مدعی شده بود که این مجریان در نزدیکی های تعطیلات سال نو مسیحی به ویلای او در مارالاگو رفته و مصرانه تقاضای ملحق شدن به او را کرده بودند.

ترامپ در پایان این پیام توئیتری به حالت تحقیر و اهانت نوشته بود که میکا برژینسکی درحالی به ویلای او رفته بود که بدلیل جراحی صورت خون از سر و صورتش سرازیر بوده است.

شمار زیادی از قانونگذاران آمریکایی از جمله گروه زیادی از جمهوریخواهان آمریکا نسبت به این توئیت ترامپ واکنش نشان دادند و این ادبیات را به دور از شخصیت و شان رییس جمهوری کشورشان دانستند.

'لیندزی گرام' سناتور بانفوذ ایالت کارولینای جنوبی در پیامی توئیتری ترامپ را بار دیگر مورد انتقاد قرار داد و نوشت :آقای رییس جمهوری ، این توئیت دون شان مقام ریاست جمهوری آمریکا است و اشکالات سیاست های آمریکایی را نشان می دهد نه عظمت آمریکا را.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین