کد خبر: ۴۵۷۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

سکوت درباره لغو قانون انتزاع و پرونده فوتبالیست مشهور

معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره لغو قانون انتزاع یا همان تمرکز وظایف بخش کشاورزی و پرونده بدهی فرزند فوتبالیست مشهور به دولت سکوت کرد و گفت: برای تنظیم بازار گندم الگوی کشت دقیقی در حال تدوین است که به تدریج اجرایی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، یزدان سیف -  مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی- در نخستین نشست خبری خود در این شرکت اظهار کرد: تاکنون بیش از پنج میلیون و ۱۵۸ هزار تن گندم به ارزش شش هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است که حدود ۵۰ درصد معادل ۳۴۰۰ میلیارد تومان آن به حساب کشاورزان واریز شده و هر گندم‌کاری که تا ۲۷خرداد محصول خود را تحویل داده، ۵۰ درصد طلبش را دریافت کرده است.

وی افزود: گرچه ممکن است از نظر میزان خرید تضمینی در سال جاری با کاهش حدود ۵۰۰ هزار تنی مواجه باشیم اما کیفیت گندم تولید شده امسال بسیار بهتر از سال گذشته بوده که ناشی از وضعیت و شرایط اقلیمی و افزایش مصرف کود بوده است و افزایش پروتئین و گلوتن گندم را در برداشت.

سکوت درباره لغو قانون تمرکز و پرونده بدهی فوتبالیست مشهور


معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین در خصوص لغو قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی در راستای احیای وزارت بازرگانی گفت: با توجه به اینکه در جلسات کارشناسی نظرات لازم در این حوزه داده شده است و مجلس باید در این زمینه تصمیم بگیرد، در این حوزه نظری نمی‌دهم و معتقدم که شأن کارشناسی با ارائه چنین نظراتی کاهش پیدا می‌کند.

سیف همچنین در خصوص پرونده بدهی ۲۵ میلیارد تومانی پسر یکی از فوتبالیست‌های مشهور به شرکت بازرگانی دولتی در زمینه خرید برنج اظهار نظری نکرد و گفت: همه پرونده‌های موجود در این شرکت بررسی خواهد شد و پیگیر آن خواهیم بود تا حق دولت ادا شود اما در خصوص این پرونده اظهارنظری نمی‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین