کد خبر: ۴۵۷۶۲۵
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
تحریف علنی اظهارات رئیس‌جمهور در تلویزیون

صدا و سیما چگونه سخنان رییس‌جمهور را تحریف کرد؟روحانی چه گفته بود؟+فیلم و عکس

امروز صداوسیما در اقدامی عجیب اظهارات رئیس جمهور را تحریف کرد. رییس‌جمهور به قوه قضائیه احضار نشده بلکه دعوت به کار شده است"
آفتاب‌‌نیوز :
صداوسیما اظهارات رئیس جمهور در همایش گرامیداشت هفته قوه قضائیه را تحریف کرد و در حالی که روحانی گفته بود بعد از انقلاب چندبار برای ریاست قوه قضائیه «دعوت شدم» اما جرات نکردم بروم، صدا و سیما همین سخنان روحانی را این‌گونه زیرنویس کرد «احضارشدم».

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ رییس‌جمهور در این مراسم با بیان اینکه دولت یازدهم با راهنمایی رهبری و حمایت مردم و کمک قوای دیگر به نقطه‌ای رسیده است که دیگر تحریم هسته‌ای نداریم، گفت: ممکن است امریکا تخلفی هم کند ولی امروز می‌بنیم درباره اجلاس FATF امریکا و عربستان و اسرایئل علیه ایران بودند ولی اروپا، روسیه وچین و اکثر کشورهای اسیایی وآفریقایی کنار ایران بودند. این خوب است یا آنکه کاری کنیم همه پشت سر امریکا بروند؟ انقلابی بودن یعنی کاری کنیم که امریکا منزوی شود و به گونه‌ای صحبت کنیم که دنیا زبان ما را بهفمد.

صدا و سیما چگونه سخنان رییس‌جمهور را تحریف کرد؟روحانی چه گفته بود؟+فیلم و عکس

روحانی افزوده بود: حتی در مسئله حقوق بشر می‌شود قدم به قدم بهانه‌ها را کم کرد. لااقل قانون و اسلام خودمان را اجرا کنیم. اسلام به ما اجازه نمی‌دهد اگر مجرمی جرمی انجام داده، بیش از اندازه تحت فشار باشد. حق نداریم آبروی افراد را بریزیم و حق نداریم بدون ادله کافی فرد را احضار و جلب کنیم. باید ادله کافی باشد تا فرد را احضار کنیم ولی فرد را احضار می‌کنیم تا ادله به دست آوریم که نوع جدیدی است.

ترسیدم به قوه‌قضاییه بروم

رئیس جمهور با بیان اینکه براساس قانون اساسی ضابط باید ضابط باشد و نه بیش از آن، گفت: نباید بگذاریم در قوه قضاییه بزرگ بخاطر نقص کوچک زحمات همه افراد بر باد برود. من هم در قبل از انقلاب و هم بعد انقلاب پیشنهاد داشتم که برای کار به قوه‌قضاییه بروم اما ترسیدم. چرا که کار قاضی کار سختی است. بار سنگینی بر دوش قاضی قرار دارد. نباید کسی فکرکند که حکم برای قاضی نفع دارد. حکم محکومیت و برائت برای قاضی باید یکسان باشد وحتی باید به برائت برسد.

صدا و سیما چگونه سخنان رییس‌جمهور را تحریف کرد؟روحانی چه گفته بود؟+فیلم و عکس


گزیده اظهارات رئیس جمهور به شرح زیر است:

رییس‌جمهور با تاکید براینکه قاضی و ضابط نباید بخاطر حزب یا جناح منتفع شوند، گفت:‌ باید ادله کافی باشد تا فرد را احضار کنیم ولی فرد را احضار می‌کنیم تا ادله به دست آوریم که نوع جدیدی است.

*هفته قوه قضاییه را به مسئولان عالی رتبه این قوه و همه قضات و کارکنان شریف این قوه مهم و ریاست محترم قوه قضاییه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

* شهید بهشتی فرد دقیقی در تربیت جوانان برای مدیریت کشور و تربیت طلاب برای مواجه شدن با نیازهای زمان بود. از آغاز نهضت اسلامی، ایشان در کنار امام راحل بود. پس از پیروزی انقلاب در کنار انقلاب بود. صبر ایشان به گونه‌ای بود که صبر خسته می‌شد ولی ایشان نه. آن همه اتهام که تمام نمی‌شد.

*شهید بهشتی به من گفت وقتی امام این حرف را زد از طرح استعفا خجالت کشیدم. روح بلند امام چنین شاگردانی را پرورش می‌داد. در حوادث سال ۵۸ و ۵۹ توهین‌های زیادی به ایشان می‌شد. به یاد دارم توهین‌ها، به جریان طبیعی تبدیل شده بود که بزرگان نظام در کوچه و خیابان و حتی در اجتماعات بزرگ مورد توهین قرار بگیرند ولی شهید بهشتی صبر کرد و از خود سعه صدر نشان داد و به ما آموخت هرچیزی که برای نظام و استحکام نظام و انقلاب به راحتی تحمیل کنیم و بدانیم اگر کسی اخلاص داشت وبرای خدا تلاش کرد، هرچه مشکل‌تر باشد، اجر و مزد بیشتری را به ما عنایت خواهد کرد.

*من همراه عده‌ای از نمایندگان مجلس مسئول بررسی همه زاغه‌های مهماتی بودم. ما همه زاغه‌های مهماتی و انبار‌ها را بررسی کردیم. سپاه پاسداران آن روز در میدان جنگ بود این‌ها گاهی به یک سلاح سبک و معمولی نیاز داشتند که نبود. خمپاره شصت مثلا خیلی داوطلب داشت چون به راحتی می‌شد از آن استفاده کرد. همه آمار ما می‌گفت خمپاره شصت در انبار تهران نداریم و ما وقتی در شیراز در یک زاغه خمپاره شصت پیدا کردیم، تلفنی به آقای هاشمی گفتم ما این را پیدا کردیم شما باور نمی‌کنید چقدر رزمنده‌ها و مسئولان ما خوشحال شده بودند.

*حدود هشت سال شغل خالص در ایران آمارش تقریبا صفر بوده است. این حادثه مهمی است. چون ما از این حادثه در حال عبور هستیم در حال فراموشی هستیم. فراموش کردیم از سال ۸۵ تا سال ۹۲ اشتغالمان صفر بوده است در حالی که بیشترین بیکار را هم داشته است. یادمان رفته است که آغاز دولت یازدهم و اوایل سال ۹۲ با رکورد بی‌نظیر در تاریخ کشور روبرو بودیم.

*وقتی رشد منفی شش درصد داشتیم از رسانه ملی و روزنامه کمتر از رکود می‌شنیدیم ولی اکنون که از رکود عبور کرده‌ایم تازه یاد گرفته‌اند کلمه رکود را ادا کنند.از همه شاخص‌ها عبور کردیم هرچند شرایط خوبی هم نیست. هنوز اشتغال ما با نیاز ما فاصله دارد. هنوز نیازمند رونق بیشتری هستیم. چه کار می‌‌توانیم در این راه کنیم؟

* هیچ چیز جز اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی نیست،اگر مردم نسبت به دولت یا نظام اعتمادشان کم و سست شود و در تردید قرار بگیرند نمی‌توانیم از مشکلات عبور کنیم. مردم باید به دولت اعتماد داشته باشند. علت اینکه توانستیم در این چهار سال، قیمت ارز را نسبتا متعادل نگه داریم بخاطر اعتماد مردم به دولت است. اگر مردم به صحبت رییس بانک مرکزی اعتماد می‌کنند و به بازار هجوم نمی‌برند بخاطر این اعتماد است. یک روز هم بود که هرچه رییس بانک مرکزی می‌گفت مردم برعکس عمل می‌کردند.

*همه باید خوشحال باشیم و همه شریک بودیم و قضات و مسئولان عالی قضایی و شورای نگهبان و دولت و مردم و دانشگاه و حوزه، همه آمدیم. دوران رقابت ویژگی‌های خاص خود را دارد ولی آن دوران تمام شده است. انتخابات بسیار پرشور و کم حاشیه را داشتیم. اجتماعات بزرگ در سراسر کشور برگزار شد و دختر، پسر و جوان حضور یافت و هیچ کس هنجار شکنی نکرد. این مسئله قدرت و هوشیاری جوانان و انقلاب ما دارد.

*در این شرایط دوران پساانتخابات، از نو رقابت‌های انتخاباتی را بازخوانی کنیم؟ کدام عقل سلیمی این را به ما می‌گوید؟ مردم با نشاط و آگاهی به صحنه آمدند و کارشان را به خوبی انجام دادند و اکنون نوبت ما مسئولان است. مشکلات امروز، مشکلات دولت دوازدهم نخواهد بود بلکه مشکلات نظام، انقلاب و مردم ماست.

* اگر مشکلات زیست محیطی داشتیم، گردو غبار و هوای آلوده مردم را با تهدید روبه‌رو کرد، مشکل آب داشتیم و فقر و بیکاری زندگی مردم را تهدید کرد، این‌ها مشکلات دولت است یا مشکلات مردم و نظام؟ البته دشمنان ما نمی‌خواهند ما موفق باشیم و از هر کاهی کوه می‌سازنند. چه زمانی آن‌ها خواسته‌اند ما موفق باشیم؟

* می‌خواستند مردم از این نظام راضی نباشند. ما نظام قدرتمند و جوان هستیم. ما کشوری هستیم که قوه قضاییه می‌تواند انگیزه برای سرمایه گذاری بدهند. ما راضی نیستم یک فرد یا شعبه را با کل کشور مقایسه کنند.

*درست است که قوه قضاییه ما بیشترین بار را برای اجرای عدالت بر دوش دارد ولی میزان و معیار حق و باطل برای این است که ملت برای قسط و عدالت قیام کند. با کمک کردن می‌توان عدل و داد را مستقر کنیم. همه باید کمک کنیم. اگر وظیفه رئیس جمهور اجرای قانون اساسی است، بخشی از آن اجرای وظایف قوه قضاییه است. اگر رئیس جمهور دغدغه اجرای قانون اساسی را دارد باید‌‌ همان دغدغه را درباره قوه قضاییه داشته باشد چون آن هم جزو اصول قانون اساسی است.

* در چهار سال گذشته ممکن است حداکثر استفاده از انرژی نشده است ولی قوا به دنبال تخریب هم نبودند. البته قوا مستقل هستند ولی مستقل بودند به معنای دیوار کشیدن میان قوا نیست. مستقل بودن به معنای عدم کمک کردن به هم و تعامل با یکدیگر نیست. نمی‌توان توجه نداشت که چگونه مسائل را حل و فصل کنیم.

*اگر توانستیم در سیاست خارجی کار کنیم خصم و بدخواه ما تنها بماند، این مسئله بهتر است یا آنکه همه پشت سر او باشند. دشمن به دنبال این است که در خاورمیانه صلح و توسعه وجود نداشته باشد و جنگ باشد تا هم سلاح بفروشد و هم بهانه حضور داشته باشد. ما به دنبال صلح و ثبات در منطقه و کوتاه کردن دست دشمن و گرفتن بهانه از دست دشمن است. باید بهانه را از دست دشمن بگیریم یا نگیریم؟

*باید کاری کنیم اروپا و روسیه وچین در کنار امریکا باشند یا آنکه اگر امریکا خواست کاری بکند دیگران او را محکوم کنند؟ چند روز قبل امریکا در شورای امنیت درباره قطعنامه ۲۲۳۱حرف زد ولی کسی بود او را همراهی کند؟ نه اروپا، نه روسیه و نه چین کسی او را همراهی نکرد ولی زمانی هم بود وقتی امریکا حرف می‌زد ۱۴ رای دیگر هم داشت. نباید بگداریم امریکا بسط ید پیدا کند و نباید به امریکا بهانه بدهیم. ممکن است امریکا جایی در برجام تخلف کند یا تخفلی هم بکند. اینکه امریکا نقض کند و دیگران گفتند احسنت، این بهتر است یا آنکه اروپا و روسیه و چین بااو مخالفت کنند، بهتر است؟ ما از انزوای امریکا ناراحتیم؟

*ممکن است امریکا تخلفی هم کند ولی امروز می‌بنیم درباره اجلاس FATF امریکا و عربستان و اسرایئل علیه ایران بودند ولی اروپا، روسیه وچین و اکثر کشورهای اسیایی وآفریقایی کنار ایران بودند. این خوب است یا آنکه کاری کنیم همه پشت سر امریکا بروند؟ انقلابی بودن یعنی کاری کنیم که امریکا منزوی شود و به گونه‌ای صحبت کنیم که دنیا زبان ما را بهفمد.

*حتی در مسئله حقوق بشر می‌شود قدم به قدم بهانه‌ها را کم کرد. لااقل قانون و اسلام خودمان را اجرا کنیم. اسلام به ما اجازه نمی‌دهد اگر مجرمی جرمی انجام داده، بیش از اندازه تحت فشار باشد. حق نداریم آبروی افراد را بریزیم و حق نداریم بدون ادله کافی فرد را احضار و جلب کنیم. باید ادله کافی باشد تا فرد را احضار کنیم ولی فرد را احضار می‌کنیم تا ادله به دست آوریم که نوع جدیدی است.

*براساس قانون اساسی ضابط باید ضابط باشد و نه بیش از آن. نباید بگذاریم در قوه قضاییه بزرگ بخاطر نقص کوچک زحمات همه افراد بر باد برود. من هم در قبل از انقلاب و هم بعد انقلاب پیشنهاد داشتم که برای کار به قوه‌قضاییه بروم اما ترسیدم. چرا که کار قاضی کار سختی است. بار سنگینی بر دوش قاضی قرار دارد. نباید کسی فکرکند که حکم برای قاضی نفع دارد. حکم محکومیت و برائت برای قاضی باید یکسان باشد وحتی باید به برائت برسد.

*افرادی به دنبال آن هستند که حکم برائت بیل به کمرش بخورد، اگر زمانی به دلیل قومیت، مذهب و تمایلات سیاسی برای قاضی محاکمه فرق بکند، آن قضاوت محل تردید است. قاضی باید بی‌طرف باشد. اصلاح ‌طلب و اصولگرا نداریم. ترک و کرد و... نداریم. شیعه و سنی نداریم. همه افراد براساس قانون مساوی هستند.

* ما ضابط حزبی نداریم چون امام در وصیتنامه‌شان گفتند افراد نظامی حق ورود به مسائل حزبی و دسته بندی‌های جناحی را ندارند. اگر ضابط ما در یک پرونده منتفع شود، آنگاه افکارعمومی بی‌طرفی را با تردید نگاه می‌کنند. ضابطین پرونده را درست می‌کنند و کار‌شناسان بخشی از پرونده را تشکیل می‌دهند. مهم است هم قاضی و هم ضابط بخاطر حزب یا جناح منتفع نشود.

* در شرایط امروز باید با دستگاه قضایی مستقل و بی‌طرف به فکر ساختن ایرانی آباد باشیم، مشکل اقتصاد مشکل امروز ماست و دستگاه قضایی می‌تواند در این مسئله و محیط زیست و آب کمک کند. باهم علیه فساد و برای شفافیت تلاش کنیم. البته دستگاه قضایی نظارت‌های خاص خود را دارد. بگذاریم دادنامه‌های ما در معرض بحث قرار بگیرد. امروز برخی از دادنامه‌ها به عنوان محل بحث و افتخار می‌چرخد.

*همه دستگاه‌ها و همه ما باید در برابر مردم با شفافیت عمل کنیم و پاسخگو باشیم و چرا قوه قضاییه این کار را نکند؟ من امیدوارم در دولت دوازدهم بتوانیم از قوه قضاییه استفاده بیشتری کنیم. در راس قوه قضاییه، آیت الله املی لاریجانی اندیشمندی است که هم به فقه مسلط است و هم مقتضیات زمان. با اجتهاد پویا و در نظر گرفتن زمان و مکان، لوایح بهتری تهیه کنیم و در کنار آن، اعتماد بیشتری را جلب کنیم و میزان پرونده‌ها را کم کنیم.

*در رسانه‌ها می‌خواندم در یکی از کشورها به ناچار دادگاه ها یکی دو روز تعطیل هستند. می‌شود در کشور ما هم چنین اتفاقی رخ بدهد. وزیر دادگستری در این باره نقش ویژه ای خواهند داشت. روسای قوا می‌توانند جلسات بیشتری داشتند. باید کاری کنیم تا کشور در مسیر پیشرفت و آبادانی در سایه همراهی و همکاری و همافزایی قرار بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳۵
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
14
43
مصداق بارز خیانت در امانت. چون صداو سیما امانتی از طرف مردم در دست گردانندگان آن هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
16
45
تحریف نمیکرد تعجب میکردیم این که کار همیشه صدا و سیماست
سیدمحمد حاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
11
40
فقط مایه تاسف و تاثر و تامل و تدبر است این رفتار سیاسی جناحی سیما
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
12
30
موجب شرمساری است ! برای شنیدن سخنان بدون تحریف رئیس جمهور منتخب مردم، مجبور باشیم دست به دامان رسانه های خارجی شویم! چون ایمان داریم آنها آنچه را گفته شده عینا پخش می کنند ! اینجا دیگر بحث از سریال و کلیپ موسیقی نیست، بماند که همه آنها هم حقوق دارند و نمی توان به دلخواه هر بخشی را حذف نمود ! صحبت از حقوق انسان در مملکت جمهوری اسلامی ایران است ! امیدوارم مدیر عامل محترم صدا و سیما افتخار داده نظرات کاربران سایتهای مختلف را بخوانند شاید باور کنند که در سازمان ملی و مردمی نمی توان حسین قلی خانی حرکت کرد !
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
انهائیکه نظر منفی دارنند حتما اعتقاد دارنند دیدن و شنیدن خبرهای ایران رااز خبرگزارهای خارجی و.... شرم امور نیست؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
10
26
بخش خصوصی مانند هنرمندان و تحصیلکردگان مرتبط و خبرنگاران و تهیه کنندگان باید بتوانند کانال تلویزیونی ایجاد کنند مانند افغانستان .
مانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
6
10
کار صدا وسیما همینه تعجب نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
4
12
حیف پول بیت المال که خرج دستگاه عریض و طویل صدا و سیمای بی خاصیت میشه و پولش تو جیب امثال یامین پور میره ؟!
پاسخ ها
ما خوبیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
یامین پور بد سوزونده انگار آخی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
4
4
توهین عادی شده چون برخورد مناسب و قانونی نمیشه وقتی به چیزی یا کسی زیاد احترام بی جا گذاشته بشه این گونه میشه چقدر به دکتر ظریف علنی توهین شد با کدام برخورد شد متاسفم
عقاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
9
0
جناب زیس جمهور آن اتهامهایی که به مردم زده مانند بی سوادوغیره چرا انتقاد نمیکنید درضمن آین همه گرانی وفحشا درجامعه روی داد ه چرا نمی گویید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
2
2
پس بگو خدایش تا حالا مردم میگوفتند تلویزیون ایران برنامه با فکر جناح خاصی هست باور نکردم پس دیش های پشت بام ها نصب هست لابد ناگفته ها وسانسورها. را پخش میکند چشمم روشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
برو دم خونه ی خودتون بازی کن
دکتر محمد علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
2
5
صدا و سیما گرفتار یک باند سیاسی شده است.به عقیده من باید حقیقت را گفت و پنهان کاری نباید کرد و صدا و سیما باید فرا جناحی عمل کند؛ نه اینکه یک طرفه فقط از جناح اصولگرا دفاع و جناح مقابل(اصلاح طلب)را تخریب کند. قطعا تحریف سخنان دکتر روحانی عمدی بوده است و قطعا هدفی جز تخریب رییس جمهور نداشته و ندارند.صدا و سیما و برخی دیگران باید بدانند که تخریب فایده ای نداشته است و نتیجه آن را در حماسه29اردیبهشت دیدیم که دکتر روحانی با رای24میلیونی مجددا رییس جمهور شدند.به یاد داشته باشیم که صدا و سیما زمان ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی(رییس دولت اصلاحات)همیشه ایشان را مورد تخریب قرار می دادند.صدا و سما باید بداند که تخریب چهره های اصلاح طلب نتیجه ای جز نفرت بیشتر مردم از صدا و سیما و روی آوردن آنان(مردم)به شبکه های اجتماعی نداشته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
1
1
شهید بهشتی همواره مورد بغض ملی گراها و منافقین و سازشکارن و همه کسانی که با انقلاب سر ناسازگاری داشتند بود خواند روحش را با روح اب عبدالله الحسین محشور گرداند
روسی و چین هم هر گز پشت آمریکا نخواهند رفت نه به خاطر ما بلکه به خاطر منافع خودشان و این فاصله بین آنها به صدها سال می رسد و هیچ ارتباطی به ایران ندارد منتهی چون ایران هم ضد آمریکایی است قطعا یک منافع مشترک دارند و در اینجا از ایران حمایت می کنند
جواد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
3
5
واقعا جای تأسف داره.
نه تنها به این دلیل که سخنان رئیس جمهور تحریف میشه، بلکه برای اینکه، رئیس جمهور و برخی دیگر از شخصیت های نظام حتی کمتر از برخی افراد کمتر شناخته شده یا بعضا شناخته نشده شانس یک گفتگوی زنده از صدا و سیما را دارند !!!
و تازه این معدود دفعات را نیز دچار انحراف می کنند.
عزیزان تندرو که خود را پرچم دار انقلاب و اسلام می دانید و دیگران را منحرف!
خودتان قضاوت کنید آیا این رفتارتان خارج از اصول اسلام و انقلاب نیست!
آیا توجیه این عمل با دلیل «جلوگیری از تحریف افکار مردم به وسیله افراد منحرف»، با علم به وجود دیگر وسائط ارتباطی، بعلت نگرانی شما از امر ذکر شده است یا
جهت دهی به افکار کسانی که از «نعمت» دیگر رسانه های جمعی، محرومند.
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
3
6
بهترین عنوان رو خود آقای روحانی به صدا و سیما دادند رسانه میلی با اون افتضاح پخش زنده والیبال و سریالهای آبکی خصوصاً درماه رمضان امسال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
مجبورت نکردن می تونی نبینی مثلا اونورآبی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
1
3
احتمال زیاد اشتباه تایپی بوده دوستان عزیز ، آخه برنامه داشت زنده پخش میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
5
5
اشکال نداره به جاش صحبت های پوتین و بشار اسد و حسن نصرالله را مستقیم از تلویزیون پخش می کنه
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
وقتی اطلاع نداری برای چی نظر میدی.
محمد اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
5
4
با رای بالای رئیس جمهور+ رشد سیاسی مردم + مجلس مردمی
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
امیدواریم دوره های بعدم همین نظرو داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
5
4
احسنت بر رئیس جمهور فهمیده و دانا و دلسوز . باید حقایق را به مردم با همین شجاعت و صراحت گفت و جلو رفت و از سنگ اندازی چند جاهل نترسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
6
7
صدا و سيما بلندگوي دروغگويان
پاسخ ها
سلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
تو خوبی
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
4
1
همه میدونن که صداوسیمانقش ارزنده ای درکاهش بیکاری درجامعه داردزیرا با برنامه های فوق العاده ای که داردباعث شده بسیاری ازجوانان ما ازطریق شغل شریف نصابی ماهواره از شر بیکاری رهاشوند. نمونه اش آپارتمان خودمان بودکه صبح دیشها را جمع کردند وغروب تمام همسایه ها دوباره دیش نصب کرده بودندوحتی تعداد دیشهابیشترهم شده بود. پس لطفا اینهمه به این عزیزان هجمه نکنید
پاسخ ها
سلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
عجب تحلیلی برو عمو
بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
3
5
فارسی راپاس بداریم - مترادف دعوت میشود احضار -(صداوسیمای میلی ایران)!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
3
5
خیلی ضایعست اوضاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
3
5
صدا وسیما هم ردیف رسانه های ... شده.از رسانه هاس اسرائیل بمراتب بدتره.نکته اینجاست: این مافیا مورد تائید کیست؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
0
تا زمانی که صدا و سیما ملی نشود همین اش هست و همین کاسه. اقای روحانی هم بیشتر از این خودش را خسته نکند حتی اگر 40 میلیون هم رای بیاورد چون در تعیین مدیران این دستگاه عریض و کم مخاطب دولت نقشی ندارد بی فایده است. پس در وهله اول بایستی قانون طبق خواست ملت اصلاح شود ولی کو گوش شنوا چون اون جناح تحت هیچ شرایطی دوست ندارد اختیارات بی حد و حصر خود را از دست بدهد و نیازی به رای ملت هم ندارند. الان یه جوی بر کشور حاکم شده مثل اینکه روحانی در انتخابات شکست خورده است!!!!!!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
2
یک نمونه از رفتار متناقص صدا وسیما

یا رتبه پر تصویر ترین صحنه های تکراری دل خراش ، ماتم اور افسرده ساز و ضد نشاط فعالیت شهروندان که موجب تولید خدمات و کالای کم کیفیت می گردد . کانال های داخلی و خارجی ، یک عده مدیر مبتلا به بیمار روحی نمایش می دهند .

از طرف دیگر با اهانت به ارزش ها انسانی و... به زور میخواهند مثل خندوانه بیننده را بخندانند .
وبرنامه سازان هم مسابقه گرانترین برنامه دهند .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
اشکال کار در چیست؟ امروز بنده از سر کار برگشتم بعد از اذان ظهر تلویزیون را روشن کردم پس از جستجو تا به شبکه افق رسیدم کارشناس تکراری وخسته کننده که همیشه متاسفانه در همه موارد سیاسی واقتصادی وفرهنگی نظر میدهد تمام حرفش ونتیجه گیری از حرفش این بود که رییس جمهور روحانی را با مثال ومصادیق غیر مربوط پیوند دهد بحث سر قدرت واختیار بود پسرم گفت بابا سرم درد میکنه ولش کن برو کانال دیگه گفتم چرا بابا گفت ایشان هنوز نمیفهمه که قدرت واختیاری که شما تفسیرش میکنی ملاکش توی صندوق آرا هست نه کف خیابان . اشتباه این هست که متاسفانه کارشناس دیگری مخالف دیدگاهش باشد حضور ندارد ودارد یکجانبه حرف میزند در تعریف قدرت اینقدر با کلمات بازی کرد که کلمه مناسب کم آورد آقا حرف داری برو مستقیم به رییس جمهور بگو شاید قانعت کرد اینقدر با این حرف تکراری بخدا هنگ کردیم به کی بگوییم ما خانوادهای مقید کانال دیگری نداریم چطور رییس جمهوری چند هفته رای دادیم دارد حرف ملت را میزند تخریب میکنید خدا هدایتان کند چرا به جای انتقاد دارید تخریب وتهدید میکنید؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
این دیگه چه بد جور بدبختیه برای سخنان بدون سانسور روحانی وخاتمی .... بریم خانه همسایه که دیش داره این دیگه صدا وسیما خودمان ما را تو کار انجام شده قرار میده هول میده میگه با خانواده بیفتین تو چاه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین