کد خبر: ۴۵۸۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

دلیل بازی نکردن یوسف تیموری در تلویزیون/ کاراکتر جدی بازیگر طنز در سریال «پنچری»

یوسف تیموری که مدتی در سریال‌های تلویزیونی بازی نمی‌کرد، این روزها سریال پنچری را روی آنتن دارد.
آفتاب‌‌نیوز : یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون درباره چگونگی حضور دوباره خود در تلویزیون گفت: مدتی بنا به دلایل شخصی خارج از کشور بودم و به همین دلیل زمانی که در ایران حضور داشتم، فیلم سینمایی یا تله‌فیلم بازی می‌کردم. در واقع فرصتی برای حضور طولانی‌مدت در آثار تلویزیونی نداشتم. تا اینکه به ایران برگشتم؛ ابتدا قرار بود «زیر آسمان شهر» را کار کنیم که نشد و تصویربرداری سریال «پنچری» زودتر آغاز شد. به ‌تازگی بازی در فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن» را هم به پایان رساندم.

وی ادامه داد: در سریال «پنچری» نقش جوانی را بازی می‌کنم که مدیرعامل یک شرکت است و قرار است بزودی ازدواج کند، اما به یک مشکل مالی برمی‌خورد و در مسیر حل این مشکل اتفاقاتی پیش می‌آید که قصه را پیش می‌برد. حمید یک کاراکتر کاملاً جدی دارد.

تیموری در خصوص ارزیابی خود از جایگاه سریال‌های طنز شبانه در سال‌های اخیر عنوان کرد: امیدوارم به روزهای خوب سریال سازی در گذشته برگردیم. به هر حال مشکلات در این مدت به مسائل مختلفی بستگی داشت. نبود بودجه لازم، نبود نویسندگان خوش‌ذوق و ... باعث شد تا جای خالی آثار طنز شبانه دیده شود. خوشبختانه این روزها اتفاقات خوبی در بخش مدیریتی و اجرا در تلویزیون در حال رخ دادن است. امیدوارم بزودی مشکلات برطرف شود و مردم بتوانند دوباره شاهد آثار باکیفیت باشند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین