کد خبر: ۴۵۸۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

ایسوس از زنفون ۴ مکس با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد / تصاویر

اسمارت فون ZenFone 4Max ایسوس با برخورداری از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد. بالاخره مشخصات مربوط به این اسمارت فون اعلام شد، اما ایسوس هنوز زمان دقیقی را برای عرضه این محصول خود اعلام نکرده است
آفتاب‌‌نیوز :

اسمارت فون ZenFone 4Max ایسوس با برخورداری از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد. بالاخره مشخصات مربوط به این اسمارت فون اعلام شد، اما ایسوس هنوز زمان دقیقی را برای عرضه این محصول خود اعلام نکرده است. این گوشی در سه نسخه با رم ۲/۳/۴ گیگ و حافظه داخلی ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایتی عرضه می شود. فضای حافظه هر سه نسخه می تواند با استفاده از حافظه میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا یابد. مدل ۲ گیگابایتی پایه با شماره مدل ZC554KL با قیمتی حدود ۲۳۴ دلار عرضه می شود.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از تک شات، یکی از نکات قابل توجه در مورد زنفون ۴ مکس باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن و شارژ سریع ۱۰W است. ایسوس ادعا می کند که این باتری می تواند تا ۲۲ ساعت انرژی لازم برای نمایش ویدیو، ۴۰ ساعت برای مکالمه و ۴۶ روز حالت استندبای را فراهم کند. این اسمارت فون در دو نسخه با پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵ با سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۰۸ یا با پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۳۰ با سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۵ عرضه می شود. نمایشگر این محصول ۵.۵ اینچی است که از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برخوردار است. دوربین پشتی این محصول یک ترکیب دوال ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED و یک لنز ۸۰ درجه و یک لنز ۱۲۰ درجه است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که امکان ثبت پانوراماهای ۱۴۰ درجه سلفی و ویژگی هایی مانند فلش LED را پشتیبانی می کند. این اسمارت فون با قابلیت نصب دو سیم کارت از اندروید نوقا ۷.۰ برخوردار است که رابط کاربری ایسوس موسوم به Zen UI 3.0 بر روی آن نصب است. قابلیت های اتصال این گوشی عبارتند از ۴G VoLTE, Wi-Fi 802.11 b/g/n و بلوتوث ۴.۱.

زنفون ۴ مکس از بدنه یکپارچه فلزی با نمایشگر خمیده ۲.۵D برخوردار است و در رنگ های مشکی، طلایی و صورتی عرضه می شود. این اسمارت فون ۱۸۱ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۵۴×۷۶.۹×۸.۹ میلیمتر است. سنسور اثرانگشت آن بر روی پنل جلویی قرار دارد و گوشی را در ۰.۳ ثانیه آنلاک می کند. بر روی پنل جلویی همچنین میکروفون های مهارکننده نویز و اسپیکرهای ۵ مگنتی با آمپلی فایر NXP Smart Amp دیده می شوند. این اسمارت فون جانشین زنفون ۳Max است که سال گذشته رونمایی شد و چند روز پیش هم بروزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین