کد خبر: ۴۵۸۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
در پی حواشی اخیر اکسیدان

محمدرضا هنرمند: حاشیه‌های«اکسیدان» سوءتفاهم است

محمدرضا هنرمند به حاشیه‌های اخیر فیلم سینمایی «اکسیدان» مبنی بر اعتراض برخی از نمایندگان مجلس به دلیل توهین به مسیحیت در این فیلم سینمایی واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا هنرمند به حاشیه‌های اخیر فیلم سینمایی «اکسیدان» مبنی بر اعتراض برخی از نمایندگان مجلس به دلیل توهین به مسیحیت در این فیلم سینمایی واکنش نشان داد.

این کارگردان گفت: «وقتی واکنش‌هایی از این جنس را درباره فیلم «اکسیدان»خواندم به یاد فیلم «دیدار» افتادم که سالها پیش ساختم و مدتی توقیف بود. در این فیلم نیز برخی دچار سوء تفاهم شده بودند که به مسیحیت توهین کرده‌ام و به اصطلاح کاسه داغ‌تر از آش شده بودند. در صورتی که تعداد زیادی از همکاران من در این فیلم مسیحی بودند و کارشناس مذهبی داشتم و به هیچ وجه در این فیلم توهینی به مسیحیت اتفاق نیفتاده بود.»

او ادامه داد: «فیلم «اکسیدان» را دیدم و در مورد حواشی که برایش ایجاد شده است، می‌توانم بگویم قطعا حواشی بی‌ارزشی است و به هیچ وجه توهینی صورت نگرفته است. همانطور که من در فیلم «دیدار» تاکید کردم که اسامی ارامنه نباشد، در فیلم «اکسیدان» هم دیدم که اشاره‌ای به ارامنه عزیز ما نشده بود و امیر جعفری در این فیلم به اشتباه به زبان ارمنی حرف میزند. به عقیده من هر آنچه در این مورد حاشیه‌ساز شده است یک سوء تفاهم است.»

هنرمند افزود: «در سینمای ما اصولا برای هر فیلمی حاشیه‌سازی می‌شود، چه فیلمی که اسکار بگیرد و چه فیلمی که سعی دارد فضای مفرحی برای مخاطبانش ایجاد کند و دلیل این همه حاشیه‌سازی را نمی‌دانم.»


منبع: ایسنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین