کد خبر: ۴۵۹۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

کریستیانو رونالدو به اتلتیکو پیوست! +عکس

باشگاه اتلتیکو ساگونتینو ستاره پرتغالی را به عنوان بازیکن جدید این تیم معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از آس، باشگاه اتلتیکو ساگونتینو که در دسته دوم لالیگا بازی می‌کند و تیم دوم والنسیا به حساب می‌آید با هواداران خود که در انتظار معرفی بازیکن جدید تیم بودند شوخی کوچکی کرد. توییتر باشگاه والنسیایی قول داده بود تا پایان روز شنبه نام بازیکن جدید را اعلام کند. 

این باشگاه برای شگفت زده کردن هوادارانش اعلام کرد بازیکنی که می‌خواهد جذب کند، "کریستیانو رونالدو" نام دارد. توییتر باشگاه نوشت: کریستیانو رونالدو به اتلتیکو ساگونتینو پیوست! تمایل مهاجم پرتغالی به ترک رئال مادرید در این انتقال موثر بود.

همچنین این باشگاه اظهارات فرضی را از رونالدو به اشتراک گذاشت و نوشت: دوست دارم یکشنبه ها به قصر ساگونتو بروم. در تیم اتلتیکو بهترین ها برایم اتفاق خواهد افتاد.

پس از انتشار این مطالب باشگاه والنسیایی اعلام کرد این توییت تنها شوخی با هواداران تیم بود که منتظر اعلام نام بازیکن جدید بودند.

تیم دوم والنسیا سپس نام بازیکنی که قول داده بود را اعلام کرد. او کسی نبود جز آدذیا گرانیا. 

رونالدو پس از خبر منتشر شده A Bola مبنی بر ترک رئال مادرید در این باره صحبتی نکرده و سکوت کرده است. این موضوع باعث شده پیشنهادات عجیب و غریبی دریافت کند و در شبکه های اجتماعی با او چنین شوخی هایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین