کد خبر: ۴۵۹۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

طارمی در پرسپولیس ماندنی شد

به گفته وکیل مهدی طارمی، مهاجم سرخپوشان به اردوی این تیم در اوکراین اضافه خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : با وجود گذشت چند روز از پایان مهلت مهدی طارمی برای تعیین وضعیت انتقالش به تیم‌های اروپایی، این اتفاق نیفتاده است و البته طارمی در تمرینات پرسپولیس هم غیبت دارد. عبدالصمد ابراهیمی وکیل طارمی دربراه آخرین اتفاقاتی که افتاده توضیحاتی داده که نشان می‌دهد طارمی در پرسپولیس خواهد ماند.

به گزارش خبرآنلاین، وکیل طارمی گفته: «الغرافه، هلند، آلمان، چین. روزی یک خبر در خصوص رفتن طارمی به این تیم‌ها و کشورها منتشر می‌شود که هیچ یک مبنای مشخص و درستی ندارد. ظهر دیروز برای امور مالیاتی حسین ماهینی و احمد نوراللهی به باشگاه رفتم و نشستی با دکتر طاهری و آقای گرشاسبی داشتم. در مورد مهدی هم صحبت‌هایی شد و مواضع باشگاه با توجه به آخرین مذاکرات و تماس فاضلی مدیر برنامه مهدی، همان مواضع قبل بود.

با عنایت به جمیع شرایط صحبت‌هایی با مهدی طارمی هم داشتم. تصور من این است که بحث انتقال منتفی است و البته امروز همه چیز نهایی می شود. تصمیم گیرنده در خصوص همه مسائل مدیریت باشگاه است و امروز احتمالا به باشگاه می‌روم تا شرایط نهایی را مدیریت باشگاه اعلام کند و اگر صلاح بدانند مهدی روانه اردوی اوکراین خواهد شد. همه اخباری که غیر از این باشد را تایید نمی‌کنم و بحث تیم‌هایی که مطرح است هیچگاه به مرحله مذاکره جدی کشیده نشده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین