کد خبر: ۴۵۹۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

قهرمان رقابت‌های کونگ فوی دختران کشور مشخص شد

رقابت‌های قهرمانی کونگ فوی دختران کشور در بخش بزرگسالان ظهر روز دوشنبه 19 تیرماه با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی در شهرستان سنندج پایان یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
رقابت‌های قهرمانی کونگ فوی بزرگسالان دختران کشور "انتخابی تیم ملی" با حضور استان‌های سراسر کشور طهر روز دوشنبه 19 تیرماه در سنندج به پایان رسید.

این مسابقات در بخش نیمه آزاد برگزار شد و 365 کونگ فوکار از 28 استان کشور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی مبارزات خود را انجام دادند.

ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور در اوزان 48، 51، 54، 58، 62، 66، 71، 76، 81، 87 و 100 کیلوگرم بر روی تاتامی رفتند و به مدت دو روز رقابت پرداختند.

در پایان آذربایجان شرقی بر سکوی قهرمانی ایستاد، کرمان عنوان دوم را کسب کرد و استان خراسان رضوی در جایگاه سوم قرار گرفت، همچنین با توجه به میزبانی و شرایط خوب برگزاری کاپ اخلاق نیز به تیم استان کردستان تعلق گرفت.

در این رقابت‌ها سروه کاظمی از کردستان در وزن 100 کیلوگرم نشان نقره را بر گردن آویخت، ساناز نارنجی و ژیلا خرسند دیگر کونگ فوکاران استان به ترتیب در اوزان 90 و 71 کیلوگرم مدال برنز را بر گردن آویختند.

به گزارش ایسنا،  رقابت‌های قهرمانی کونگ فوی بزرگسالان دختران کشور "انتخابی تیم ملی" طی روزهای 18 و 19 تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین