کد خبر: ۴۵۹۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
وزیر بهداشت تشریح کرد:

اقدام بی نظیر دولت یازدهم در نظام سلامت/ رضایت 80 درصدی مردم از خدمات سلامت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدامات دولت در حوزه سلامت کشور را بی نظیر خواند و گفت: انقلابی بی نظیر در تاریخ نظام سلامت ایران رخ داده است و مردم امیدوار شده اند، نگذاریم با جو سازی و اتهام زنی مردم نا امید شوند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، سید حسن هاشمی روز سه شنبه در مراسم جشنواره عمران سلامت در سالن اجلاس سران که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، افزود: از اینکه برای آخرین بار در دولت یازدهم گزارشی از فعالیت های حوزه سلامت ارائه می کنم خوشحالم . طی 4 سال گذشته اقداماتی در حوزه سلامت اجرا شده است که در طول تاریخ بی نظیر بوده است و در طول تاریخ وزارت بهداشت هیچ گاه این تعداد از نخبگان، عالمان و برجستگان نظام سلامت در ستاد وزارت بهداشت و مدیریت استانی به کار گرفته نشده اند.

وی اضافه کرد: مسئولان وزارت بهداشت در حوزه های مختلف و روسا و مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی در 4 سال گذشته عاشقانه و خالصانه زندگی خود را وقف انقلاب و طرحی بزرگ در تاریخ این سرزمین کردند که با نام طرح تحول سلامت رضایت 80 درصدی مردم و به ویژه محرومان و مستضعفان را از خدمات دولت فراهم کرد و نتیجه آن در انتخابات ریاست جمهوری به خوبی نمایان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین