کد خبر: ۴۵۹۹۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

اعتراف سارق بانك‌هاي اصفهان و شيراز به 22 فقره سرقت

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: سارق مسلح بانك‌هاي اصفهان و شيراز كه 13 تیر در شیراز دستگیر شده بود، در بازجویی‌ها به 22 فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی چهارشنبه 21 تیر در جمع خبرنگاران گفت: این سارق حرفه‌ای باهوش و خونسرد، پس از اقدامات فنی و تخصصی پلیس اعتراف کرد که از سال 84 تا 95 از بانک‌های مختلف در شهرهای شیراز و اصفهان سرقت کرده است.

گودرزی با اشاره به اينكه سارق دستگیر شده، تبحر خاصي در سرقت خودرو با ابزار فني دارد، تصريح كرد: در بررسي اسناد و مدارك كشف شده، ماموران به كارت خودرو نيمه سوخته برخورد كردند كه پس از اقدامات فني و علمي مشخص شد متهم در سال 84 يك دستگاه پژو پارس را در استان اصفهان سرقت کرده و سرقت‌های مسلحانه را با همان خودرو انجام می‌دهد.

او گفت: با توجه به مستندات موجود و بازجويي فني، اين سارق حرفه اي لب به اعتراف گشود و با همان خودرو مسروقه، به 10 فقره سرقت مسلحانه از بانك هاي اصفهان در فواصل سال هاي 84، 85 و 86 اقرار كرد .

اين مقام انتظامي ادامه داد: این سارق باهوش به 8 فقره سرقت مسلحانه بانك درشيراز و 4 فقره سرقت مسلحانه بانك در استان اصفهان در سال 94 و 95  اعتراف كرده است.

گودرزی با اشاره به شگرد پلیس در دستگیری این سارق باهوش و خونسرد، گفت: درجرم يابي پرونده سارق مسلح بانك هاي شيراز و اصفهان از روش هاي مختلف كشف علمي جرم استفاده و از تجارب کارگاهان پلیس فارس بهره‌بردیم.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: با توجه به واكاوي پرونده، اين سارق مسلح از هوش هيجاني بسيار بالا، توانايي و مهارت در مكاتبات، حرفه اي بودن در جعل اسناد و مدارك و جعل عنوان(قضات دادگاه ها، ماموران نيروي انتظامي و ماموران دولتي) براي ارتكاب جرايم، تك رو بودن براي ارتكاب سرقت هاي مسلحانه، آشنايي به سيستم هاي بانكي و ابتكار و خلاقيت در تغيير چهره و گريم برخوردار فارسبود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین