کد خبر: ۴۵۹۹۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

عصبانیت شدید بیرانوند در اردوی اوکراین؛ یک ریال از پولم را هم نمی بخشم!

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس اعلام کرد از اوضاع موجود ناراحت است و قصد ندارد یک ریال از مبلغی که طلبکار است را ببخشد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بازیکنانی که در آخرین دوره مربیگری علیرضا منصوریان در نفت تهران در این تیم حضور داشتند، هنوز مطالبات عقب افتاده شان را دریافت عصبانیت شدید بیرانوند در اردوی اوکراین؛ یک ریال از پولم را هم نمی بخشم!نکرده اند و همین موجب شد تا آنها به همراه کادر فنی سابق این تیم چند بار جلوی باشگاه نفت به اعتراض بپردازند اما تا به امروز مقامی رسمی به درخواست آنها پاسخ نداده است.

به گزارش ایلنا،علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس تهران یکی از بازیکنانی است که از این باشگاه طلبکار است و او که تا به امروز صحبتی در این خصوص انجام نداده بود در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، سکوتش را بشکند؛ مشروح این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

باید امتیاز نفت کسر شود

شکایتم را انجام داده ام و حکمم را هم گرفته ام. طبق آیین نامه ای که الان وجود دارد و من از مراجع ذی ربط پرسیدم اگر مبلغ قراردادم را پرداخت نکنند باید از نفت امتیاز کسر شود، اما تا به امروز نه از منابع فدارسیون و نه از منابع باشگاه هیچ ملغی پرداخت نشده است.

از وزیر ورزش و جوانان خواهش دارم به موضوع باشگاه نفت ورود کند

در آیین نامه فدراسیون تمامی قوانین به نحو احسن توضیح داده شده است و اگر فدراسیون فوتبال توجه اش به پرداخت بدهی باشگاه ها به بازیکنان بیشتر بود الان اینگونه نمی شد که هیچ باشگاهی طلب بازیکنان را پرداخت نکند. همه تیم ها به بازیکنان می گویند چون تیم دیگری انجام نداده پس ما هم پول عقب افتاده را پرداخت نمی کنیم. از مسئولان خواهش دارم، مسئولانی که در فدراسیون هستند و اگر از دست آنها خارج است از وزیر محترم ورزش و جوانان خواهش می کنم به مسئله بدهی بازیکنان نفت تهران ورود کنند و مشکل را حل کنند.

به خاطر پرسپولیس پیشنهاد فنرباغچه را رد کردم

من حق دارم که ریال از مبلغ پولم را نبخشم، این پول حق زن و بچه من است، در سرما و گرما از خانه دور بودم و در تمرینات حضور داشتم. پیشنهادی از باشگاه فنرباغچه رسید و آنها مبلغی خوبی را هم پیشنهاد دادند، باشگاه پرسپولیس به آنها اعلام کرد که مبلغ پیشنهادی پایین است و باشگاه فنرباغچه پیشنهاد یک میلیون یورویی ما را هم قبول کرد اما از آنجایی که سال خوبی با پرسپولیس داشتم و دوست داشتم به اصلی ترین هدفم در این باشگاه یعنی به قهرمانی در آسیا و تکرار قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کنم؛ این پیشنهاد را رد کردم.

اجازه نمی دهم از علی کریمی هم سوء استفاده کنند!

سازمان لیگ هم که یک سری تعهدات نسبت به باشگاه دارد و به آنها مبلغی را برای حق میزبانی، تبلیغات و ... پرداخت می کند؛ در این مواقع و شرایط ویژه ای که باشگاه نفت دارد برای فصل جدید به جای پرداخت این حق به باشگاه نفت ابتدا باید حقوق عقب افتاده را به حساب بازیکنان واریز کنند. دوسال را به خاطر تیم ملی و پرسپولیس سکوت کردم اما دیگر اجازه نمی دهم شرکت بهنام پیشرو کیش، گلرخسار و عرفانیان و افرادی همانند اینها از علی کریمی هم شبیه به علی دایی استفاده کنند و با آنها عکس یادگاری بگیرند.

وزیر نفت باید پاسخگو باشد

آقای قنبرزاده جواب پیام های مارا می دهد و اعلام می کند که پیگیر این مسئله هستیم اما تا به به امروز هیچ خبری از پیگیری ها نشده است. جا دارد از آقای شاه کرمی تشکر ویژه کنم که تمام وقت پیگیر مسئله پرداخت بدهی های بازیکنان هستند. اندک مبلغی که تا به امروز به حساب بازیکنان واریز شده است، نتیجه تلاش ها و پیگیری های این بزرگوار بوده است اما آقای قنبرزاده، آل اسحاق و انزکی باید جواب مارا بدهند از نظر من در این مسئله وزیر محترم نفت هم باید پاسخگو باشند.

اگر 15 میلیارد گرفتید، چرا بدهی ها را پرداخت نمی کنید؟

بعد از اتمام اردوی پرسپولیس در اوکراین و اولین حضورم در تهران به خدمت ایشان می روم تا دیداری با وزیر نفت داشته باشم. سربرگ قرادادی که با باشگاه نفت تهران داشتم، برگه وزارت نفت است. اگر مسئولان این باشگاه 15 میلیارد چک گرفتند چرا چک را به اجرا نمی گذارند، پس اینکه می گویند از مالک جدید باشگاه 15 میلیارد چک گرفتیم تنها یک دروغ است وگرنه تا به امروز تمامی دستمزدها را پرداخت کرده بودند.

اولین شکایتم از وزارت نفت است

اولین شکایت من در صورت ادامه یافتن این روال از وزارت نفت خواهد بود، چطور تیمی به لیگ برتر می آید و در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد اما بودجه ندارد که پول بازیکنان را بدهد؟ آقای قنبرزاده باید جوابگو باشند، کمیته استیناف و اخلاق هم حق ورود به این مسئله را دارند اما متاسفانه تا به امروز اقدام مهمی از سوی این افراد ندیده ایم.

یک میلیاردم را می بخشم!

جناب آقای تاج تا به امروز برای فوتبال ایران زحمت کشیده و موفقیت ایشان را شاهد هستیم اما آیا رئیس فدراسیون فوتبال تا به امروز با گلرخسار ملاقات داشته؟ اگر ایشان حتی برای یک بار هم با مالک باشگاه نفت دیدار کرده باشند من طلب یک میلیاردی ام را می بخشم.

قطعا از باشگاه نفت شکایت می کنم

این باشگاه پول ندارد فیش برقش را پرداخت کند و باید چند مدت دیگر نماینده ایران در لیک قهرمانان آسیا باشد، وضعیت اصلی باشگاه زمانی مشخص می شود که آنها پول آبدارچی باشگاه را پرداخت نکرده و منتظر هستند ما طلب آبدارچی را بدهیم.قطعا از باشگاه نفت شکایت می کنم و با ورود به تهران بعد از اردوی پرسپولیس شاهد شکایت رسمی از این باشگاه خواهید بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
رفتی بالا نشستی پرو شدی بچه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین