کد خبر: ۴۶۰۰۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

قطر 4 هزار گاو از آلمان وارد می‌کند

نشریه آلمانی'اشپیگل'نوشت:قطر در پی تحریم همسایگانش، تعداد 4 هزار گاو شیرده را برای تامین شیر تازه مردم این کشور از آلمان وارد می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
با تحریم قطر از سوی کشورهای همسایه به رهبری عربستان با مشکل تامین لبنیات شهروندان خود مواجه شده است وبرای مقابله بااین مشکل، اکنون گاوهای آلمانی را وارد می کند.همچنین یک مزرعه دار مجارستانی 165 گاو شیرده را با هواپیما به دوحه فرستاده است.

این نشریه آلمانی افزود:این گاوها، گاوهای ایالت هولشتاین آلمان هستند.بخش بزرگی ازمحصولات لبنی قطر را کشورعربستان تامین می کرد. اما در حال حاضر این محصولات توسط ترکیه تامین می شود.

این نشریه آلمانی اضافه کرد: قطر با اینکه کشور کوچکی است، اما بسیار ثروتمند بوده و ذخایر مالی به ارزش 340 میلیارد دلار دارد.

بنابراین گزارش، شرکت 'بالادنا' آلمان درحال ساخت مکانی برای نگهداری و پرورش این گاوها است. به گفته سخنگوی این شرکت آلمانی حیوانات بعدی در هفته آینده به این کشور فرستاده می شوند. 

اشپیگل افزود : به غیر از آلمان ، گاوهای شیرده از آمریکا و استرالیا به قطر ارسال می شوند و دوحه می خواهد از ماه های آینده محصولات لبنی خود را خود تامین نماید.

به گزارش ایرنا ازاین نشریه، چهار کشور عربستان سعودی ، امارات، بحرین و مصر، در 15 خردادماه 96 با ادعای حمایت دوحه از تروریسم و افراط گرایی، روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کردند و مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را به روی این کشور بستند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
نامردا چرا از ایران وارد نمیکنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین