کد خبر: ۴۶۰۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

غلظت بیش از حد مجاز گرد و غبار در کرمان

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری کرمان بیشترین میزان گرد و غبار را در شرق و شمال اعلام و توصیه کرد: کسانی‌که مشکلات تنفسی دارند و افرادی که کهنسال هستند حتی‌المقدور در خانه بمانند و ضمن آن‌که ورزشکاران امروز از ورزش کردن در فضای آزاد خودداری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
«علی حسین‌زاده مهرابی» در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آلودگی هوای امروز کرمان گفت: ریزگردهای امروز در شهر کرمان منشاء داخلی دارند و هیچ ارتباطی با ریزگردهای غرب کشور ندارد.

وی منشاء ریزگردهای امروز شمال استان کرمان را کویر لوت و دشت سمنان و و شرق استان را بادهای 120 روزه سیستان و بلوچستان دانست و گفت: براساس گزارش هواشناسی این ریزگردها تا پایان وقت امروز از شدت آن کاسته و تا فردا آسمان کرمان را ترک خواهد کرد.

مهرابی با بیان این‌که در شرق استان شاهد وزش باد و کاهش دید شدید و در شمال استان کاهش دید را داریم، تصریح کرد: این گرد و غبار تا فردا در استان کرمان وجود دارد که اوج آن را می توان امروز در کرمان مشاهده کرد.

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری کرمان بیشترین میزان گرد و غبار را در شرق و شمال اعلام و توصیه کرد: کسانی‌که مشکلات تنفسی دارند و افراد کهنسال و کودک هستند، حتی‌المقدور در خانه بمانند و ضمن آن‌که ورزشکاران امروز از ورزش کردن در فضای آزاد خودداری کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین