کد خبر: ۴۶۰۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸

ملی‌پوش تیروکمان: هزینه مراسم تجلیلم را از من گرفتند!

عضو تیم ملی تیروکمان در رشته کامپوند مردان در آستانه اعزام به مسابقه‌های جهانی سیزم گفت: تمام تلاشم بر این است تا دوری یک ساله خود را از تیروکمان به دلیل آسیب دیدگی که داشتم با کسب مدال طلا در مسابقه‌های جهانی سیزم جبران کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
یاسر عمویی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقه‌های جهانی سیزم (ارتش‌های جهان) اظهار کرد: این رقابت‌ها از 28 تیر به مدت یک هفته در فرانسه برگزار می‌شود که تیم ملی تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند مردان متشکل از رسول امین‌زاده، سرهنگ مقدم و مجید قیدی در کامپوند و لیلا وزیری، صادق اشرفی، امین میرعلی و مجید میررحیمی در ریکرو 26 تیر عازم این رقابت‌ها خواهیم  شد.

وی پیرامون وضعیت آسیب دیدگی خود برای شرکت در مسابقه‌های جهانی سیزم گفت: هرچند مدت یک سال به خاطر آسیب دیدگی از تیروکمان دور بودم، اما با رکوردهای خوبی که زدم، هیچ مشکلی برای شرکت در این تورنمنت ندارم و سعی خواهم کرد با مربی‌گری مجید احمدی با مدال طلا از رقابت‌های جهانی سیزم بازگردم.

دارنده مدال نقره مسابقه‌های جام جهانی شانگهای چین در سال 201 همچنین با اشاره به حضورش در مسابقه‌های تیروکمان دانشجویان جهان خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت از مسابقه‌های جهانی سیزم، برای شرکت در مسابقه‌های دانشجویان جهان که اواخر مرداد در کره جنوبی برگزار می‌شود، خود را آماده خواهم کرد. تمام تلاشم بر این است که در هر تورنمنت جزو مدعیان اصلی باشم و به مدال طلا دست پیدا کنم.

عمویی با اشاره به عدم حمایت مسئولان شهرستان تاکستان از مدال‌آوران تیروکمان این شهرستان گفت: با وجود اینکه 4 سال است با نام این شهرستان در تورنمنت‌های مختلف شرکت می‌کنم و در مسابقه‌های آسیایی و جهانی صاحب مدال شدم، متاسفانه مسئولان این شهرستان تنها وعده خشک و خالی می‌دهند و در عمل شاهد هیچ گونه تشویق و حمایتی از سوی مسئولان این شهرستان نبودم. حتی 2 سال پیش مسئولان این شهرستان مراسم تجلیلی را برای من برپا کردند و هزینه تجلیل را نیز از خودم دریافت  کردند. واقعا در طی این مدت از فرماندار شهرستان تاکستان توقع حمایت داشت اما دریغ از یک تشکر خالی.

عضو تیم ملی تیروکمان در پایان افزود: امیدوارم با مدال‌آوری در مسابقه‌های جهانی سیزدم و دانشجویان جهان بتوانم دوری یک ساله خود را از تیروکمان جبران کنم و دوباره خود را در تیم ملی کامپوند مطرح کنم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین