کد خبر: ۴۶۰۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴

محاکمه زن جوانی که برای تنبیه شوهرش 4 مزدور اجیر کرد

خانم مهندس که با همدستی 4 مرد سناریوی ربودن همسرش را طراحی و اجرا کرده بودند صبح دیروز به اتهام معاونت و مشارکت در آدم‌ربایی پای میز محاکمه ایستاد.
آفتاب‌‌نیوز :
بیست و چهارم فروردین سال 94 شوهر جوان این زن تحصیلکرده به اداره آگاهی تهران رفت و گفت: «روز گذشته درحالی که دنبال دختر 8 ساله‌ام رفته بودم تا او را از دبستانی در خیابان نارمک به خانه ببرم ناگهان 4 مرد که دستبند و اسلحه دردست داشتند مرا دستگیر کردند، چشمانم را بستند و سوار یک خودروی نقره‌ای رنگ ال نود کردند و با انتقال من به ساختمانی با زور و کتک به من مشروب خوراندند و از من امضا و اثر انگشت گرفتند و بعد رهایم کردند.»

پس از شکایت این مرد جوان که کارگر یک طلافروشی بود بلافاصله آدم‌ربایان دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند و مشخص شد که این توطئه با همدستی همسر شاکی انجام شده است.

به این ترتیب زن جوان نیز دستگیر شد.صبح دیروز هر 4 مرد متهم همراه با زن جوان در شعبه هشتم دادگاه کیفری که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قضات توکلی و واعظی - مستشاران دادگاه – تشکیل جلسه داده بود تحت محاکمه قرار گرفتند.در ابتدای جلسه محاکمه مریم ابراهیمی نماینده دادستان کیفرخواست را علیه زن جوان «متهم به معاونت در آدم‌ربایی» و 4 مرد «متهم به مشارکت در آدم‌ربایی» قرائت کرد و خواستار مجازات هر پنج متهم شد.سپس شاکی پرونده یعنی سینا – 36 ساله – در برابر قضات قرار گرفت و به شرح آدم ربایی پرداخت.
قاضی اصغرزاده از شاکی پرسید آیا تاکنون از امضاهایی که به زور از تو گرفته بودند سوءاستفاده شده است؟ مرد جوان پاسخ داد: «خیر! ولی نمی‌دانم چرا این افراد مرا ربودند اما وقتی متوجه شدم که همسرم با آنها همکاری کرده فهمیدم که او از این طریق می‌خواسته مرا تنبیه کند.»
قاضی: چرا با همسرت مشکل داشتی؟ چند ماهی بود که بیکار بودم و به خاطر مسائل مالی با همسرم رابطه خوبی نداشتیم.پس از اظهارات شاکی 3 مرد متهم به نام هادی 28 ساله – عرفان 24 ساله – پرویز 37 ساله به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی و ضرب و شتم جوان شاکی و گرفتن امضا از او به پرسش‌های رئیس دادگاه پاسخ داده و اتهام آدم ربایی را رد کردند.

براساس مدارک و شواهد پرونده سردسته این متهمان که فردی به نام پرویز بود دو ماه پیش به علت سرطان جان باخته و وکیلش در دادگاه حضور داشت.همسر 35 ساله شاکی نیز که به اتهام معاونت در آدم‌ربایی پای میز محاکمه ایستاد در دفاع از خود گفت: پرویز «سردسته متهمان» صاحبخانه آپارتمان اجاره‌ای من بود و او را می‌شناختم اما هرگز برای ربودن شوهرم از او درخواستی نکرده بودم و اصلاً از اجرای این نقشه آگاهی نداشتم. به هرحال من 12 سال با بدرفتاری‌ها و بیکاری‌های شوهرم ساخته‌ام و دم نزده‌ام...»

در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا حکمشان را درباره این زن و متهمان دیگر صادر کنند.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین