کد خبر: ۴۶۰۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

انتشار نخستین «نکته»/«جام زهر در نبود آیت‌الله»

نخستین شماره هفته‌نامه اجتماعی اقتصادی «نکته» در ۱۶ صفحه با قطع روزنامه‌ای منتشر شد؛ البته ۱۹ شماره از این هفته‌نامه پیشتر با نام و رویکردی دیگر روی دکه رفته و به همین دلیل روی جلد آن شماره ۲۰ قید شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، عنوان نخست این هفته نامه در شماره اول با تیتر «جام زهر در نبود آیت الله» به نخستین سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخته و این پرسش را مطرح کرده که اگر امام (ره) در سال ۶۷ آن قطعنامه را نمی پذیرفت و جنگ ادامه پیدا می کرد، چه می شد؟

در دیگر مطالب این هفته نامه به مانور رسانه‌ای یکی از مردان اصولگرا و سیاسی ایران برای ورود به کابینه دوازدهم اشاره و به توئیت های متناقض یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس نیز پرداخته شده است.

هفته نامه نکته در صفحه رسانه، با یادداشت، اینفرگرافی و نقدی تند و تیز از وضعیت نابسامان انتشار روزنامه ها در کشور سخن گفته و نسبت به درخطر بودن اعتبار روزنامه نگاری هشدار داده است.

«درخت کنِ محدودیت» عنوان مطلبی است در صفحه ورزشی که اطلاعات کامل تری در مورد موافقت اتحادیه جهانی کشتی با پوشش و کشتی گرفتن زنان ایران را در اختیار خواننده قرار داده است.

علاوه بر این نکته، به بهانه شعرخوانی روز عید فطر یک گفت‌وگویی هم داشته با سیدعبدالجواد موسوی، شاعر و تحلیل گر اجتماعی سیاسی.

تحریریه هفته نامه نکته در شماره نخست خود، پاسخ پرسش دیگری را نیز پیگیر شده و در صفحه ایران زمین خود، در مطلبی با تیتر «شیرازِ جان های شیفته» به این پرداخته که آیا شیراز هنوز هم مهد شعر و ادبیات ایران است؟
دو صفحه طنز، چهار صفحه ویژه نامه اقتصادی و صفحات قاب و نما هم از دیگر صفحات نخستین شماره هفته نامه نکته هستند.
این نشریه را علاوه بر دکه های شهر تهران، از طریق خرید الکترونیکی سایت «جار» نیز می توانید تهیه کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین