کد خبر: ۴۶۰۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

تهدید استاد دانشگاه به بهانه نمره

دانشجویی که با هدف گرفتن نمره از استاد خود اقدام به ارسال پیام‌های تهدید آمیز بر روی تلگرام وی کرده بود توسط پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از اساتید دانشگاه مبنی بر تهدید وی توسط شاگردش در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: این استاد دانشگاه مدعی بود مدتی است یکی از شاگردانش با ارسال ایمیل و همچنین پیام‌های تهدید آمیز در تلگرام از وی درخواست نمره می‌کند.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات کارشناسان، عامل ارسال پیام‌های تهدید آمیز شناسائی و دستگیر شد که در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را گرفتن نمره از استاد خود عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، مرتضوی تصریح کرد: مطابق قوانین رایانه‌ای هرگونه اخاذی، تهدید و اقدام علیه هتک حیثیت و آبروریزی افراد در فضای مجازی جرم بوده و با خاطیان به شدت برخورد خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
خوبه در اصفهان رسیدگی کردند در مراغه دانشجو من را تهدید کرد در اتاق به من فحاشی کرد گفت بلایا به سرت میآورم که این اتاق و میز را دیگر نبینی چون ادعا می کرد که هیچ وقت معلوم نشد راست است یا دروغ ! .... رییس دانشگاه به او جایزه داد و در دو درسی که مردود شده بود به او نمره داد نمره های قبلش را هم تغییر داد تا معدل کلش در مقطع ارشد از چهارده بیشتر بشود و فارغ التحصیلی کرد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین