کد خبر: ۴۶۱۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

پدر دختر جوان 50 میلیون گرفت،قاتل را بخشید

شامگاه روز هفدهم آبان ماه سال 91 مادر این زن با مراجعه به کلانتری باغ فیض به کارآگاهان گفت دخترش هنگام عصر بیرون رفته و دیگر بازنگشته است و به تلفن هم جواب نمی‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : پس از طرح این شکایت و در جریان جست‌و‌جوهای پلیس، مأموران به رابطه دختر گمشده با مرد نسخه پیچی پی بردند که خود را به دیگران به‌عنوان پزشک معرفی می‌کرد.پس از کشف این موضوع پیگیری‌ها برای دستگیری داروساز قلابی شروع شد و پس از سه روز جسد دختر جوان در سطل آشغال کشف شد.

به گزارش ایران ، ازسوی دیگرجست‌و‌جوها برای دستگیری مردی که ادعا می‌کرد یک پزشک داروساز است ادامه یافت تا اینکه یک سال بعد از این جنایت او درجنوب کشور دستگیرشد. این مرد در بازجویی مدعی شد که هیچ خبری از دختر جوان ندارد و حتی او را نمی‌شناسد تا اینکه مدارک مربوط به آشنایی او با دختر 30 ساله به‌دست پلیس افتاد وسرانجام به قتل اعتراف کرد.

صبح دیروز متهم از زندان به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران برده شد تا در این دادگاه به ریاست قاضی اصغرزاده و با حضور توکلی و واعظی – مستشاران دادگاه – محاکمه شود.در آغاز جلسه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند و از قضات خواستار اشد مجازات متهم به خاطر قتل عمد زن جوان، جعل مهر دکتر داروسازی، سرقت و شرب خمر شد.

بخشش 50 میلیون تومانی

سپس پدر مقتول به شرط گرفتن 50 میلیون تومان حاضر شد از قاتل از حق قصاص گذشت کند و آنگاه مادر دختر مقتول نیز قاتل را بخشید.در ادامه رسیدگی به این پرونده با توجه به اعلام گذشت اولیای دم نماینده دادستان از قضات دادگاه خواست متهم از نظر جنبه عمومی جرم مجازات شود.

آنگاه به دستور رئیس دادگاه، مرد 33 ساله در جایگاه ایستاد و به سؤالات قضات پاسخ داد.اوضمن ابرازپشیمانی ازدادگاه طلب عفو و بخشش کرد.در پایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند و بزودی حکمشان را درباره‌اش صادر خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
2
?! 50میلیون بود قیمت دخترشان؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین