کد خبر: ۴۶۱۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

راز خوشمزه‌بودن سیب‌زمینی‌های «مک دونالد» چیست؟

سیب‌زمینی رستوران زنجیره‌‌ای مک دونالد محبوبیت زیادی دارد. این مسئله به دلیل افزودن ماده‌ای است که عطر و طعم طبیعی گوشت گاو را می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سلامت- آیا می‌دانید علت خوشمزه بودن سیب‌زمینی‌های مک دونالد در چیست؟ سایت این رستوران زنجیره‌ای به تازگی از فرمولی که در سیب‌زمینی‌هایش به کار می‌برد خبر داده است. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه «ایندیپندنت» با اشاره به این که سیب‌زمینی رستوران زنجیره‌‌ای مک دونالد محبوبیت زیادی دارد اشاره می‌کند که به دلیل افزودن ماده‌ای است که عطر و طعم طبیعی گوشت گاو را می‌دهد. 

راز خوشمزه‌بودن سیب‌زمینی‌های «مک دونالد» چیست؟

این روزنامه می‌افزاید: طعم منحصر بفرد این سیب زمینی از شیر گرفته شده است. 

در وب‌سایت این شرکت ذکر شده است که این عصاره حاصل فرایند هدرولیزه شدن گندم و مواد درون شیر به عنوان مواد اولیه است. در روند هدرولیزاسیون پروتئین شیر و گندم بوسیله آب تجزیه می‌شوند و طعم و مزه گوشت به سیب زمینی سرخ شده اضافه می‌شود.

این روزنامه اشاره می‌کند که مک دونالد همچنین قول داده که تا سال ۲۰۲۵ میلادی از تخم مرغ‌هایی که تنها از مرغ‌های خارج از قفس گرفته شده‌اند استفاده کند. در حال حاضر مک دونالد ۱۴۰۰ شعبه جدید خود را افتتاح کرده است. 

این روزنامه اشاره می‌کند که سایر مواد اضافه شده به سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد شامل اسید پیرو فسفات سدیم برای حفظ رنگ و روغن سویا هیدروژنه و نمک برای بهبود طعم آن هستند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین