کد خبر: ۴۶۱۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

توضیحات دانشگاه خوارزمی در خصوص تعطیلی خوابگاه این دانشگاه

تعدادی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی مدعی شدند ، شب گذشته مسئولان خوابگاه شهید صدر این دانشگاه بدون اطلاع قبلی اقدام به بستن خوابگاه کردند. در این زمینه مدیر حوزه ریاست دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه به دانشجویان اطلاع داده شده بود باید خوابگاه را ترک کنند گفت: دانشجویان 10 روز بیشتر از زمان تعطیلی در خوابگاه ماندند.
آفتاب‌‌نیوز :
در پی انتشار عکس‌ها و فیلم‌هایی از بسته شدن درهای خوابگاه دانشگاه خوارزمی و سرگردانی دانشجویان در اطراف خوابگاه، دکتر بهادر باقری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با ایسنا با بیان توضیحاتی در این خصوص اظهار کرد: پیش از این به دانشجویان اطلاع داده شده بود که باید تا 15 تیرماه خوابگاه را تخلیه کنند و از مسئولین خوابگاه‌ها هم خواسته شده بود نسبت به تعطیلی خوابگاه اقدام کنند؛ اما با این حال دانشجویان 10 روز بیشتر از زمان تعطیلی در خوابگاه ماندند.

وی ادامه داد: تابستان فرصتی برای تعمیرات و تعویض تجهیزات و سم پاشی و نظافت است و طبق قانون باید دانشجویان خوابگاه را خالی می‌کردند اما هر بار از ما فرصت خواستند و با این عنوان که یک شب دیگر در خوابگاه بمانند تا 10 شب بیشتر از فرصت مقرر ماندند.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه دانشگاه نمی‌تواند کارهای خود را تعطیل کند به دلیل اینکه برخی دانشجویان تمایل ندارند خوابگاه را ترک کنند، افزود: باید در این زمینه طبق قانون عمل شود و دانشگاه باید در مدیریت خود قاطع باشد.

باقری افزود: از دانشجوها در این زمینه توقع همکاری می رود و نباید این تبدیل به یک رویه شود تا دانشجویان با همین روش تا آخر تابستان در خوابگاه بمانند.

به گزارش ایسنا، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی در تابستان فقط برای دانشجویان ارشد و دکتری که لازم است جهت انجام کارهای مربوط به پایان نامه و رساله در تهران باشند خوابگاه تامین می‌کند و این امکان را نداریم که به دانشجویان دیگر در تابستان خوابگاه بدهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین