کد خبر: ۴۶۱۲۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
جنتی می‌گوید شورای نگهبان تحت تاثیر فشارها و تهدیدها قرار نمی‌گیرد

آیت‌الله جنتی: بعضی‌ها حرف‌هایی می‌زنند/می‌خواهند همه مسائل شورای نگهبان را گردن من بیندازند/بنده فقط یک عضو هستم/فقط از یک‌جا حقوق می‌گیرم/نامه بنویسند تا جواب بدهیم/حاضریم به شکل حضوری و تلفنی هم با یکدیگر گفتگو کنیم

دبیر شورای نگهبان گفت: ما بر مواضع خود پافشاری کرده و از مواضع مان عدول نمی‌کنیم و تحت تاثیر تهدیدها و امثال آن قرار نمی‌گیریم./کسانی که درباره عملکرد ما حرف دارند گوش ما آماده شنیدن است، نامه بنویسند تا جواب بدهیم، حتی حاضریم به شکل حضوری با یکدیگر گفتگو کنیم، تلفنی هم می‌توانند مطالب را بیان کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان اظهار کرد: هماهنگی کاملی میان اعضای این شورا وجود دارد و از خودمان دغدغه داخلی نداریم؛ ما بر مواضع خود پافشاری کرده و از مواضع مان عدول نمی‌کنیم و تحت تاثیر تهدیدها و امثال آن قرار نمی‌گیریم.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی افزود: بعضی‌ها حرف‌هایی می‌زنند که ما این‌ها را تحمل می‌کنیم البته چاره‌ای نداریم باید تحمل کنیم و به آنان سلام می‌کنیم. برخی نیز مطالبی می‌گویند که نمی‌دانیم تا چه حد دقت می‌کنند، آنان می‌خواهند همه مسائل شورای نگهبان را گردن من بیندازند در حالی که این شورا ۱۲ عضو دارد و بنده فقط یک عضو آن هستم.

آیت‌الله جنتی: بعضی‌ها حرف‌هایی می‌زنند/می‌خواهند همه مسائل شورای نگهبان را گردن من بیندازند/بنده فقط یک عضو هستم/فقط از یک‌جا حقوق می‌گیرم/نامه بنویسند تا جواب بدهیم/حاضریم به شکل حضوری و تلفنی با یکدیگر گفتگو کنیم

آیت الله جنتی گفت: کسانی که درباره عملکرد ما حرف دارند گوش ما آماده شنیدن است، نامه بنویسند تا جواب بدهیم، حتی حاضریم به شکل حضوری با یکدیگر گفتگو کنیم، تلفنی هم می‌توانند مطالب را بیان کنند.

دبیر شورای نگهبان افزود: فردی اخیرا نامه‌ای نوشته بود که در یکی از نشریات دیدم، شورای نگهبان نظری داده بود که به ضرر این فرد تمام شده بود زیرا منافعی داشته و می‌خواسته در قانون تامین شود اما شورای نگهبان آن را رد کرده بود.  

وی اضافه کرد: این‌ها خیال کردند که شورای نگهبان منافع آنان را به خطر انداخته است و حمله به مرا آغاز کرده بودند و مدعی شدند که ما حقوق فراوانی می‌گیریم و با توجه به مسئولیت‌های مختلف بنده پرسیده بودند بابت هر یک از این سمت‌ها چقدر حقوق می‌گیرم حتی سوال کرده بودند که بابت جایگاه امام جمعه تهران چقدر دریافت می‌کنم.

به گزارش صداوسیما، آیت الله جنتی گفت: به این آقا می‌گویم که من فقط از یک جا حقوق می‌گیرم؛ خیالتان راحت باشد.

وی با ابراز خرسندی از ایستادگی شورای نگهبان بر مواضع شرعی و قانونی اش ابراز امیدواری کرد که خداوند و مردم از ایستادگی و عملکرد این شورا رضایت داشته باشند.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
7
1
خدا ان شاء الله ایشان را حفظ کنند که در برابر بی قانونی ها ثابت قدم هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
3
0
انشااله تا ظهور امام زمان زنده باشند و از حقوق ملت دفاع کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین