کد خبر: ۴۶۱۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

یک نفر در نزاع خانوادگی در دماوند کشته شد

فرمانده ویژه انتظامی شرق استان تهران گفت: شب گذشته در یکی از محلات شهرستان دماوند بر اثر نزاع خانوادگی یک نفر به قتل رسید که مجرم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار عبدالرضا ناظری عصر امروز در جمع خبرنگاران در مورد نزاع خانوادگی شب گذشته در یکی از محلات شهرستان دماوند اظهار داشت: ساعت 22 شب گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی110 مطلع شدیم که یک نزاع خانوادگی در یکی از محلات شهرستان دماوند رخ داده است.

وی ادامه داد: بلافاصله همکاران ما در محل حادثه حضور پیدا کرده و مطلع شدند که یکی از اصحاب نزاع مجروح شده است که فرد مجروح در مسیر اعزام به بیمارستان فوت کرد.

فرمانده ویژه انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه بلافاصله فرد ضارب که با چاقو اقدام به ضرب و جرح کرده بود شناسایی و کمتر از 24 ساعت فرد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد عنوان کرد: هفت نفر از طرفین نزاع در شب گذشته دستگیر شدند و در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارند.

ناظری گفت: نزاع صورت گرفته به دنبال یک مشاجره لفظی میان دو خانواده بوده که هیچ پیشینه‌ای نداشتند.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه چاقو یک آلت قتاله است تصریح کرد: به همه عزیزان به ویژه جوانان گفته می‌شود که چاقو یک آلت قتاله است و برای نزاع نباید مورد استفاده قرار بگیرد، فردی که مرتکب جرم شود به ویژه جرایم خشن چاقوکشی و قتل پلیس با قدرت با وی برخورد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین