کد خبر: ۴۶۱۳۷۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
توضیحات سخنگوی دولت درباره قراردادهای نفتی، بازداشت فریدون و کابینه جدید

اگر فریدون، برادر رئیس قوه‌قضاییه هم بود، همین‌گونه رفتار می‌شد/روحانی صبور است/اینکه فرد سالمی هنگام بازجویی این‌گونه می‌شود باید از مسئولان سوال شود/ قرار به بازداشت موقت نبود

سخنگوی دولت اعلام کرد: کسانی که فکر می کنند در قرارداد نفتی رفتار غیرقانونی انجام شده به جای تشویش اذهان عمومی، اسناد خود را به دستگاه قضا ارائه کنند./نوبخت با اشاره به وضعیت جسمی حسین فریدون طی روزهای گذشته خاطرنشان کرد: دوت به قوه قضاییه احترام می‌گذارد اما اینکه فرد سالمی هنگام بازجویی این گونه می‌شود باید از مسئولان سوال شود. ما اعتماد و اطمینان به قوه قضاییه داریم و امیدوارم با نگرش سیاسی به مسئله ورود نکنند. باید مراحل پیگیری مشخص شود تا افراد بدانند که چه باید انجام دهند تا این گونه سلامتی خود را از دست ندهند./سخنگو دولت درباره مبلغ وثیقه هم تصریح کرد: ممکن است سوال شود این چه عددی برای وثیقه است از من سوال نکنید از کسی که قرار صادر کرده، بپرسید.
آفتاب‌‌نیوز :
سخنگوی دولت تاکید کرد: توتال حاصل برجام و دستاورد دولت برجام است که بی‌سابقه است.اگر فریدون، برادر رئیس قوه‌قضاییه هم بود،همین‌گونه رفتار می‌شد/روحانی صبور است

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ محمد باقر نوبخت در نشست هفتگی خود با اصحاب رسانه با اشاره به قرارداد توتال گفت: دو دیدگاه متفاوت به این قرارداد وجود دارد، عده‌ای معتقد هستند که این قرارداد و درآمدش یک سرمایه‌گذاری خارجی است که در پایان بیست سال، هفتاد و سه میلیارد دلار برای کشور درآمد دارد.

پترو پارس پیمان‌کار ایرانی قرارداد ایران و توتال است

او افزود: برخی‌ها می‌گویند چرا سهم ایران در این قرارداد کم است، توتال قراردادی بین شرکت ملی ایران، شرکت چینی و توتال است که یک کنسرسیوم خارجی است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه شرکت پترو پارس به‌ عنوان یک پیمان‌کار ایرانی در این قرارداد حضور دارد، اظهار داشت: توتال حاصل برجام و دستاورد دولت برجام است که بی‌سابقه است.

طرح سه فوریتی برای قرارداد نفتی درست نیست 

نوبخت درباره مخالفان تصریح کرد: عده‌ای این قرارداد را نفی می‌کنند. نمایندگان مردم نظر می‌دهند که دلسوز هستند، شخصی که طرح سه فوریتی را مطرح کرد می‌دانیم محترم و با ایمان است. وقتی قراردادی که با توجه به شرایط در بسته می‌شود طرح سه فوریتی درست نیست.

او ادامه داد: عده‌ای هم شاهد از سر منطق صحبت نکنند ما توقع سخن سبک از سوی کسی را نداریم. 

شورای اقتصاد قرارداد توتال را تایید کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه به مخالفان قرارداد توتال خاطرنشان کرد: کسانی که مخالف توتال هستند به جای طرح مسائل در رسانه‌ها و تشویش اذهان عمومی مدارک خود را به قوه قضائیه ارائه دهند تا مرجع قضایی حکم دهد.

نوبخت با بیان اینکه تشویش اذهان عمومی خود محل جرم است، ابراز داشت: ما باید به قانون نگاه کنیم و بینیم چه می‌گوید. این شورای اقتصاد است که باید بگوید خلاف منافع ملی است که این شورا قرارداد را تائید کرد. قانون بعدی، تائید سه قوه است. قوه مقننه در بازنویسی ماده هفت مقرر کرد به هنگام بستن قراردادهایی مانند توتال یک هیات متشکل از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون انرژی هم باشند. از طرف قوه قضائیه نیز نماینده و دادستان کل، از دولت هم وزیران نفت و اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور داشته باشند.

از بالا تا پایین نظام در ارتباط با قراردادهای نفتی نظر داده‌اند

او افزود: این هیات نظارت باید گزارش خود را به مجلس و مقام معظم رهبری ارائه کند، این هیات باید حجم مالی، تبادلات و سود مورد بررسی قرار دهند. جلسه هیأت نظارت روز گذشته با حضور آقای منتظری دادستان کل کشور تشکیل شد. متن قرارداد برای رئیس مجلس هم ارائه کردیم و هفته آینده قرار است پاسخ دهند. 

اگر فریدون، برادر رئیس قوه‌قضاییه هم بود،همین‌گونه رفتار می‌شد/روحانی صبور است

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت یازدهم تکلیفی برای خود تعیین کرده است که قراردادهای نفتی برای سرمایه‌گذار خارجی جاذبه داشته باشد و منافع ملی ما هم حفظ شود، عنوان کرد: از بالا تا پایین نظام در ارتباط با قراردادهای نفتی نظر داده‌اند. شورای اقتصاد و هیات عالی نظارت ورود به کار کرده‌اند.

شورای امنیت ملی قراردادهای نفتی را بررسی می‌کند

نوبخت درباره بحث محرمانگی قراردادهای نفتی یادآور شد: مسئله محرمانه و رازداری بحث جدایی است. اینکه گفته قرارداد محرمانه است، امری جدا است. شورای امنیت ملی از این پس این قرارداد را بررسی می‌کند. همه ارکان نظام و همه دستگاه‌ها، اصل قرارداد در دست‌شان است.

سخنگوی دولت خطاب به رسانه‌ها بیان کرد: رسانه‌ها لطفا اطلاع‌رسانی دقیق کنند. ما در ارتباط با توتال خیلی قرار داریم، قرار نیست با تحریم‌ها پول شرکت‌ها برگشت بخورد. شرکت‌های که در این قرارداد حضور دارند، زبده این کار هستند، پرتاب موشک نیست که ما بگوئیم کارمان خوب یا بد است. هر چند در آن قضیه باید حقوقدانان نظر بدهند.

نظر دولت را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند

نوبخت اضافه کرد: می‌گویند دولت خائن است. این امر درست نیست. قطعا نظر هیات دولت را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند. 

شش میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم تاکنون خریداری شده است

او درباره خرید گندم گفت: شش میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم تا این لحظه خریداری شده که بالغ بر هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است و چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به گندم‌کاران پرداخت شده است. ۱۷ هزار و ۸۳۱ میلیارد تومان به ۲۵ هزار و ۳۹۶ بنگاه کوچک تسهیلات پرداخت شده است.

مطمئنیم اگر فریدون، برادر روسای قوای مقننه و قضاییه هم بود همین‌گونه رفتار می‌شد

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره احضار حسین فریدون هم اظهار داشت: از سال‌های قبل مطالبی را پیرامون آقای فریدون مطرح می‌کردند، چون رییس‌جمهور به تمکین قانون معتقد هستند ایشان (حسین فریدون) هم برای پاسخگویی به مراجعه می‌کردند، در آخرین مرحله قراری را صادر کردند که رقم بالایی بود و در آن وقت شب امکان مهیا کردن نبود که با کمک دوستان ایشان خانه‌های این افراد وثیقه قرار گرفت و مبلغ وثیقه تامین شد.

نوبخت ادامه داد: امیدواریم قضات ما بر پایه عدالت رفتار کنند و وقتی برادر رییس‌جمهور را مورد بازحویی و تحقیق قرار می‌دهند، موجب قوت ماست که اگر برادر روسای قوه‌قضاییه و مقننه باشند هم این گونه رفتار می‌کنند، چون قوه قضائیه ما مستقل است.

باید مراحل پیگیری مشخص شود تا افراد بدانند که چه باید انجام دهند

سخنگو دولت درباره مبلغ وثیقه هم تصریح کرد: ممکن است سوال شود این چه عددی برای وثیقه است از من سوال نکنید از کسی که قرار صادر کرده، بپرسید.

نوبخت با اشاره به وضعیت جسمی حسین فریدون طی روزهای گذشته خاطرنشان کرد: دوت به قوه قضاییه احترام می‌گذارد اما اینکه فرد سالمی هنگام بازجویی این گونه می‌شود باید از مسئولان سوال شود. ما اعتماد و اطمینان به قوه قضاییه داریم و امیدوارم با نگرش سیاسی به مسئله ورود نکنند. باید مراحل پیگیری مشخص شود تا افراد بدانند که چه باید انجام دهند تا این گونه سلامتی خود را از دست ندهند. 

او درباره میزان جایگزینی تاکسی‌های فرسوده نیز ابراز داشت: تا تاریخ ۲۵ تیر ۵۱ هزار و ۹۱۰ دستگاه تاکسی جایگزین تاکسی‌های فرسوده شد.

رئیس‌جمهور در حال ارزیابی درخصوص کابینه است

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه ادعایی در مورد سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان از کابینه مطرح می‌شود و متاسفانه برخی از مشاوران آقای رییس‌جمهور هم به این ادعا دامن می‌زنند این را چقدر تایید می‌کنید؟ بیان کرد: تا این لحظه هیچ چیزی قطعی نیست و آقای رئیس‌جمهور در حال ارزیابی هستند.

فشار جریان‌های سیاسی بر اقدمات روحانی موثر نخواهد بود

نوبخت با اشاره به آشنایی خود با حسن روحانی یادآور شد: ۳۰ سال است که رئیس‌جمهور را می‌شناسم و در فراز و نشیب‌های سیاسی کنارش بودم. او انسان مقاومی است و مطالبات مردم برایش اولویت دارد و فشار جریان‌های سیاسی بر اقدمات او موثر نخواهد بود.

او تاکید کرد: فشارهای که گفته می‌شود بر انتخاب رییس‌جمهور تاثیر ندارد و با سایر قوا همکاری خواهند داشت. آقای روحانی زیرک است و می‌داند اتفاقات چگونه رقم می‌خورد.

ملاک برای دولت برای حضور جنسیت نیست

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگر ایلنا مبنی بر اینکه برخی از نمایندگان مجلس اعلام کردند که حضور زنان در کابینه منتفی شده آیا این مساله صحت دارد، عنوان کرد: ملاک ما برای حضور جنسیت نیست بلکه شایستگی است. گمانه زنی‌هایی که گفته می‌شود درست نیست.

حضور جوانان در کابینه دوازدهم حتمی است

نوبخت با بیان اینکه جوانان حتما در کابینه دوازدهم حضور خواهند داشت، اما تجربه هم باید در کنار جوانان باشد، گفت: مردم انتظار دارند کسانی زمام امور را به دست بگیرند که این راه پر پیچ و خم را به درستی طی کند. کابینه دوازدهم باید به دور از نگاه جنسیتی بسته شود. نیروهای جوان به دولت قطعا کمک خواهند کرد اما تجربه بزرگان هم باید در کنار آنان باشد. 

کنشگران با نیت کمک به رئیس‌جمهور به میدان آمدند

او درباره کابینه دوازدهم گفت: رخداد بزرگی تحت عنوان انتخابات در کشور انجام شد و مردم با اعتماد به آقای روحانی رای دادند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه رئیس‌جمهور می‌داند مردم با چه انتظاراتی به ایشان رای دادند، اظهار داشت: کنشگران با نیت کمک به رئیس‌جمهور به میدان آمدند، ما در شرایط اقتصادی و منطقه خاصی قرار داریم. باید مردم به امنیت برسند. در مسایل اقتصادی باید به یک ثبات و سطح رفاه برسند. آنان انتظار دارند کسی نماینده آنها باشد که دروغ هسته‌ای را به دنیا نشان دهد که ما دنبال بمب اتم نیستم.

روحانی در حال ارزیابی اعضای دولت است

نوبخت با بیان اینکه رئیس‌جمهور به تنهایی نمی‌تواند از پس امور بربیاید، تصریح کرد: آقای روحانی چهار سال آینده نمی‌خواهد دوباره از مردم رای بگیرید اما به دنبال ایفای نقش تاریخی خود هستند. رئیس‌جمهور اعضای فعلی را مورد ارزیابی قرار داده و ممکن است بعضی از آنها در کار خود بمانند و این یعنی کارشان را درست انجام داده‌اند. حال وزیرانی صلاح می‌دانند که نباشند. اینکه گفته می‌شود از بیرون هم افرادی باید باشند، تردید نکنید رئیس‌جمهور هم به این موضوع التفات دارند.

رئیس جمهور معتقد به حضور افراد معتدل است

او درباره معرفی وزرا از سوی جریان‌های سیاسی خاطرنشان کرد: حتما این افراد از سوی جریان‌های سیاسی معرفی می‌شوند. رئیس‌جمهور معتقد هستند که افراد معتدل باید حضور داشته باشند؛ چه اصولگرایان معتدل و چه اصلاح‌طلبان. آقای رئیس‌جمهور به اصولگرایان معتدل اعتقاد دارند. رئیس‌جمهور و مردم نمی‌خواهند کسانی که از لحاظ فکری قبول ندارند در کابینه باشند. قطعا دولت دوازدهم معتدل خواهد بود. 

روزهای یکشنبه تیم اقتصادی با دولت جلسه دارد

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور ابراز داشت: تمامی راهکارها را به خوبی می‌دانیم و در حال عملیاتی کردن آن‌ها هستیم. روزهای یکشنبه تیم اقتصادی با دولت جلسه دارد و نقاط ضعف و قوت را مورد بررسی قرار می‌دهند. 
 لایحه دولت برای تعیین و تکلیف تابعیت فرزندان زنان ایرانی با اتباع خارجی

نوبخت در پاسخ به سوالی درباره تابعیت فرزندان زنان ایرانی با اتباع خارجی بیان کرد: اخیرا استاد برجسته و خوشنام ایرانی را از دست دادیم و مراتب تسلیت خود را نیز ابراز کردیم. مورد خانم میرزاخانی خاص است اما در مجلس لایحه‌ای داریم که این مشکل برطرف شود. 
سخنگوی دولت درباره طرح تفکیک وزارت‌خانه‌ها یادآور شد: دولت به دنبال این لایحه است تا کابینه بر اساس آن انتخاب شود. 

پرونده اتفاقات روز قدس در حال پیگیری است

نوبخت درباره پیگیری تخلفات انتخابی ائمه جمعه و حوادث روز قدس عنوان کرد: در مورد ائمه جمعه باید از معاون حقوقی رییس جمهور سوال کنم تا پاسخ دقیقی به شما دهم. پرونده اتفاقات روز قدس هم در حال پیگیری است. 

رییس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش نرخ سود بانکی گفت: این سود در دولت ۱۰ درصد است و ما آن را اجرایی می کنیم. 

اختصاص ۹ هزار میلیارد تومان به طرح‌های حمل و نقل روستایی 

نوبخت درباره حمل و نقل روستایی اظهار داشت: ۹ هزار میلیارد تومان به این طرح‌ها اختصاص داده‌ایم.

مقامات دولتی زیر ۱۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند

او درخصوص میزان حقوق دریافتی مقامات دولتی تصریح کرد: مقامات دولتی زیر ۱۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

وثیقه فریدون چگونه تامین شد؟ 

معاون رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این وثیقه چگونه تامین شد؟ خاطرنشان کرد: قطعا آقای فریدون دوست، رفیق و برادرانى دارد که براى تامین وثیقه به او کمک کردند و مقدارى هم که فراهم شد قاضى را راضى کرد. مردم ما به خوبی به امور واقف هستند و وقتی می‌بینند با فردی محترمی این گونه رفتار می‌شود کمپین راه می‌اندازند و کمک می‌کنند.

ضابطان قوه قضاییه باید فارغ از نگرش سیاسی عمل کنند 

نوبخت درباره مشکل جسمانى فریدون ابراز داشت: اینکه فرد سالمى به زندان برود و دچار عارضه جسمى شود را دیگران باید پاسخ دهند. بنده به عنوان فردى از دولت به همکاران ضابط در قوه قضاییه اعتماد دارم و هیچ چیز غیرقانونى وجود ندارد و نباید در این باره جریان سیاسی پیش بیاید لذا ضابطان باید فارغ از نگرش سیاسی عمل کنند به هر حال امیدواریم این اتفاق براى کسی پیش نیاید.

او ادامه داد: قرار به بازداشت موقت آقای فریدون نبود اما این قرار اتفاق افتاد.

کابینه دولت دوازدهم براساس خواست مردم بسته می‌شود

رییس سازمان برنامه و بودجه درباره پرونده بابک زنجانی گفت: قوه قضاییه پیگیر این برنامه است تا مشخص شود شخصی که برنامه مالی آن مشخص نیست با پول مردم چه کرده است. 

نباید سخن ظریف که در جواب حرفی زده است را تیتر کنیم

نوبخت درباره صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه درخصوص برجام اظهار داشت: همانطور که در خصوص قراردادهایی نفتی قانون داریم، در رابطه با برجام نیز این قانون را داریم و هر زمان احساس کنیم که برجام نقض شده است، براساس آن عمل خواهیم کرد. اگر در داخل تاکنون اعلام نشده که نقض برجام شده است یا خیر، اجازه بدهیم سیاستمداران اظهارنظر کنند. آنان باید متناسب با جوامع بین‌المللی حرف بزنند.

او تاکید کرد: نباید سخن وزیر امور خارجه که در جواب حرفی زده است را تیتر کنیم، آقای ظریف و دستگاه‌های نظارتی بالای سر برجام هستند. دولتی که قرارداد و توافق برجام را بستیم، کارش به اتمام رسیده است. دولت جدید که می‌خواست برجام را پاره کنند که به اینجا رسیدیم. منتظریم دولت جدید امریکا از کارورزی بیرون بیاید و به ثباتی برسد بعدا مذاکره کنیم.

دولت مصمم به مبارزه با فساد است

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره مبارزه با فساد تصریح کرد: دولت مصمم است تا با فساد به طور جدی مبارزه کند.

نوبخت درباره لایحه مبارزه با حقوق‌های نجومی و نظاممندی پرداخت‌ها خاطرنشان کرد: لایحه‌ای در این باره به مجلس تقدیم شده و نظام پرداخت درست شده است. مقامات سیاسی باید زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق بگیرند و مدیران غیرسیاسی هم طبق همان سقف، ۱۷ میلیون دریافتی دارند. ما با انظباط به دریافت و پرداختی نظارت می‌کنیم.

دولت در مقابل محدودیت در آزادی‌های سیاسی مقاومت می‌کند

او درباره فیلتر شبکه‌های اجتماعی ابراز داشت: دولت خواهان دستیابی شهروندان به اطلاعات است. دولت در مقابل هر آنچه که آزادی سیاسی افراد را محدود کند، ایستادگی می‌‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره خروج از رکود بیان کرد: دولت دو مسیر برای خروج از رکود دارد؛ رفع موانع تولید و دیگری، سرمایه‌گذاری خارجی و بخش خصوصی. اینکه هم‌اکنون نرخ تورم را دو رقمی اعلام می‌کنند، درست نیست. نرخ تورم نرخ تورم در حال حاضر ۷.۲ درصد است. ما به دنبال رشد اقتصادی هستیم.

نوبخت با بیان اینکه آمار رسمی را مرکز آمار ایران اعلام می‌کند که سه فرمول مخصوص به خود را در این باره دارد، یادآور شد: میان بانک مرکزی و مرکز آمار درباره سال پایه اختلاف وجود دارد که درصدد رفع آن هستیم.

او در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی در دولت دوازدهم عنوان کرد: ما دو هدف داشتیم رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی خالص که نیازمند همکاری است.

فشاری از سوی اصلاح‌طلبان بر دولت نیست

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال ایلنا مبنی اینکه افرادی مدعی سهم‌خواهی اطلاح‌طلبان هستند و برخی از مشاوران رییس‌جمهور هم به این ادعا دامن می‌زنند. این ادعا را چقدر تایید می‌کنید؟ تاکید کرد: فراکسیون امید نمایندگان مردم در مجلس هستند و هم در دیداری آنها که با رئیس جمهور داشتند و هم افراد دیگر، نکاتی را گفتند. فشاری بر رئیس‌‌جمهور نیست و این سخنان درست نیست. 

نوبخت در خاتمه گفت: مطمئین باشید کابینه به درستی و بدون فشار بسته خواهد شد؛ همان‌طور که مردم می‌خواهند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
22
41
روحانی صبور و توکل بر خدایش با تلاش و پژوهش ، برای تدبیر در امور ، موفق هایش پی در پی می کند . او به مطالعات اینده نگر بیشتر اهمیت می دهد تا گذشته نگر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
17
36
الله مع الصابرین
الماسی
|
United States of America
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
3
10
من وقتی این گزارش را خواندم ، گریه ام گرفت، چونکه یک رییس جمهور حقوق دان با وجدان مهربان ومردمی قصدش خدمت به مردم وکشور است ،با این همه نا جوانمردی روبرو است ،هنوز حکم تنفیذ ریاست جمهوری دوازدهم نگرفته با برادرش را به این حال وروز میاندازند ،یا کابینه اش قرار دادی به خاطر پیشرفت کشور با شرکت فرانسوی بسته اند که شورای اقتصاد ان را تایید کرده از گوشه وکنار مملکت به این قرار داد هجوم نا جوانمردانه میاورند یکی میگوید همش برای فرانسه است یکی میگوید رشوه گرفته اند به خدا گاه گاهی ادم فکر میکند که این همه هجمه به دولت ،شاید از طرف دشمنان ایران ،مثل اسراییل صورت میگیرد ،،بابا شماها که خودتان را دلسوز مردم جلوه میدهید وبه جای هشتاد میلیون حرف میزنید اگر مردم حرفهای شمارا باور داشتند خوب شماهارا انتخاب میکردند ،پس اطمینان داشته باشید هرچه دولت منتخب را تخریب کنید به ضرر خوتان است ودر انتخاب اینده هم مردم شماهارا طرد خواهند کرد به خود بیایید وبا دولت منتخب اکثر مردم همکاری صادقانه بکنید تا مردم هم حرفتان را باور کنند ، شاید در اینده ،اعتماد مردم را جلب کنید وبه اروزیتان برسید.،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
3
12
سلام و درود بر روحانی مقاوم در برابر مشکلاتی که درپیش پایش قرار میدهند . ای مرد بزرگ بدان که خداوند کمکت میکند با دعای مردمی که پشت سر رئیس جمهور عاقل و صبور خود هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
3
13
کابینه دولت دوازدهم باید مورد رضایت کیهان باشد بی خیال خدمت مردم چون غیر از این باشد هر روز علیه دولت توطئه می کنند البته بوی علیه دولت به مشام می رسد. به قول آقای تاجزاده باید از هر مطلبی تحلیل روزانه داشت .
به نظر می رسد تحرکات دلواپسان را در تمام عرصه ها بایدرصد کرد. تا تیرشان به سنگ بخورد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
2
1
پرتاب موشک نیست که ما بگوئیم کارمان خوب یا بد است. هر چند در آن قضیه باید حقوقدانان نظر بدهند.یعنی چی؟ شما که می گفتید کار خودمان است. حالاباید حقوقدانها نظر بدهند؟! آدم مزور ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
2
12
اين حركات بعد انتخابات عجيب نيست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین