کد خبر: ۴۶۱۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
واعظی در فراکسیون نمایندگان ولایی:

سهم‌خواهی در کابینه نداریم/روحانی به هیچ گروهی بدهکار نیست

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت که وزیر ارتباطات در این جلسه تأکید کرده رییس جمهور به هیچ گروه و جناحی بدهکار نیست و در تعیین کابینه دوازدهم سهم‌خواهی وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: این جلسه با حضور آقای واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

وی افزود: آقای واعظی در این جلسه درباره نحوه انتخاب وزرا در کابینه آینده گفت که آقای روحانی به هیچ گروه، جناح و جریانی بدهکار نیست و هیچ گروه و جریانی نمی‌تواند مدعی باشد که باعث رأی آوری روحانی شده چون مردم به روحانی رأی داده‌اند.

نقوی حسینی افزود: همچنین آقای واعظی این موضوع را مطرح کرد که رییس جمهور در انتخاب وزرا به هیچ گروه، جریان و جناحی سهم نمی‌دهد و سهم‌خواهی در کابینه نداریم چون رییس جمهور به دنبال دولت کارآمد،‌ پرتلاش و پرتوان است.

وی ادامه داد: مشکل دیگری که آقای واعظی مطرح کرد این بود که نگاه دولت به فراکسیون‌های مجلس یکسان است به طوری که حتی او با فراکسیون ولایی نکات مشترکی دارد و دولت با همه فراکسیون‌ها تعامل می‌کند. تلاش این است همکاری خوبی بین مجلس و دولت برقرار شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی همچنین اظهار کرد: آقای واعظی درباره راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات نیز این توضیح را داد که وزارت ارتباطات مسئول آماده‌سازی زیرساخت‌های شبکه ملی است که در همین راستا دو فاز آن افتتاح شده و فاز سوم در آینده افتتاح می‌شود. نقش این وزارتخانه محتواسازی نیست و تنها باید زیرساخت‌ها را آماده کند.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان عضو فراکسیون نقطه نظرات خود را در پنج محور مطرح کردند که محور اول شامل علت عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به عنوان مطالبه مردم و مقام معظم رهبری است. محور دوم نیز ناظر به علت عدم کنترل فضای مجازی در کشور بود چون فضای مجازی اثرات مخربی به دنبال داشته که به همین دلیل بسیاری از کشورهای پیشرفته فضای مجازی خود را کنترل می‌کنند اما در کشور ما این اتفاق رخ نداده است.

وی ادامه داد: محور سوم ناظر به علت ضعف آنتن‌دهی موبایل در کشور به خصوص شهر تهران و مراکز حساس است، دو محور دیگر نیز درباره شرایط و مناسبات اقتصادی شرکت‌های مخابراتی و کابینه آینده و نحوه انتخاب وزرا بود که  آقای واعظی از این پنج محور بیشتر به دو سوال درباره علت عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و کابینه آینده پاسخ داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
راست میگه ارای روحانی را ازاسمون فرستادند این جواب مردم است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین