کد خبر: ۴۶۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

ضارب پادگان آبیک زنده است/ موافقت نکردن با انتقال سرباز و مشکلات روحی علت اصلی تیراندازی

مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری قزوین گفت: موافقت نکردن با انتقال سرباز وظیفه و مشکلات روحی علت اصلی تیراندازی در پادگان آبیک بود.
آفتاب‌‌نیوز : «یوسف جهانی‌پور» مدیرکل انتظامی استانداری قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه تیراندازی در پادگان آبیک، تصریح کرد: براساس اطلاع واصله سرباز وظیفه عامل تیراندازی دارای مشکلات روحی بوده و بنابراین تقاضای انتقالی داشته که به نتیجه نرسیده است، برای همین وی با توجه به مشکلات روحی پیش‌آمده نسبت به تیراندازی به سمت سربازان اقدام کرده است.

وی افزود: افراد مشمول وظیفه و افسران وظیفه در این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که 3 نفر در دم فوت می‌کنند و یک نفر نیز پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند و بقیه مجروحان نیز در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: ضارب پس از حادثه نسبت به خودزنی اقدام کرده است و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید رجایی بستری است.

وی یادآور شد: سربازانی که مورد حمله قرار گرفتند اهل استان اصفهان و گرگان هستند هم‌چنین ضارب اهل استان اصفهان است.

جهانی‌پور با تشکر از رسانه‌ها و مطبوعات یادآور شد: رسانه‌های چون اخبار را از یک مسئول واحد نمی‌گیرند شاهد اطلاع‌رسانی متناقض و متفاوت هستیم، با این‌حال برای این‌که اطلاعات منسجم دریافت کنند با فرماندار آبیک تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
1
در نیروهای مسلح حتی اگر شکایت هم کنی باز به یگان مربوطه ارجاع میدهند بنابراین هیچ مشکلی حل نمیشود
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
مسئولان نظامی باید پاسخگوی این فاجعه باشند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین