کد خبر: ۴۶۱۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

عزت‌اللهی: کی‌روش با استفاده از تجربه‌اش بازیکنان را در انتخاب تیم کمک می‌کند

پدر سعید عزت‌اللهی می‌گوید که او به خاطر اینکه جام‌ جهانی قرار است در روسیه برگزار شود، فوتبالش را در این کشور ادامه داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، نادر عزت‌اللهی درباره درگیری و حواشی دیدار استقلال خوزستان و ملوان اظهار کرد: بالاخره این مسائل در فوتبال عادی است. برخی افراد شاید ظرفیتشان کم باشد و باعث شود درگیری‌های فیزیکی در فوتبال به وجود آید.

پدر سعید عزت‌اللهی درباره شرایط او در فوتبال روسیه تصریح کرد: سعید امسال وضعیت خوبی دارد. امیدوارم در روستف شرایطش همانند تیم ملی خوب باشد. او برنامه‌اش این است که در این باشگاه برای جام‌ جهانی آماده شود. اگر شرایط سعید در جام‌ جهانی خوب باشد، یک تصمیم عالی می‌گیریم. همه مسائل به نمایش خوب او در باشگاهش مربوط می‌شود.

عزت‌اللهی درباره پیشنهادهای این فصل پسرش از فوتبال اروپا گفت: پیشنهادات زیادی از کشورهای مختلف داشت اما با توجه به این که جام‌جهانی در روسیه برگزار می‌شود و سعید چند سال در این کشور فوتبال بازی کرده است ترجیح دادیم در روستف باقی بماند.

او در پاسخ به این سوال که آیا نیمکت‌نشینی سعید در دیدارهای رستف به حضور او در تیم ملی لطمه نمی‌زند، بیان کرد: چون سعید در یک باشگاه حرفه‌ای بازی می‌کنند، چند بازیکن هم سطح او در تیم حضور دارند به همین دلیل ممکن است سعید نیمکت‌نشین باشد. در نهایت نظر سرمربی است که چه کسی به میدان برود در دیدار نخست روستف هم آنها دو مصدوم داشتند که باعث شد سعید نتواند به میدان برود وگرنه جزو برنامه‌های تیم بود که او بازی کند.

مربی ملوان در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان ایرانی در لیگ‌های معتبر اروپایی حضور چشمگیری ندارند، خاطرنشان کرد: همه اینها بر می گردد به نمایش بازیکنان آسیایی در جام جهانی! چون این رقابت‌ها مانند یک ویترین است و آنها باید خودشان را در این بازی‌ها نشان دهند.

عزت‌اللهی در پایان درباره این موضوع که کی‌روش به بازیکنان تیم ملی توصیه می‌کند تا به چه تیمی بروند، اظهار کرد: در هر صورت تجربه‌ای که کی‌روش دارد بازیکنان را در این امر کمک می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین