کد خبر: ۴۶۱۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

برانکو: از بازی با نفت خیلی می‌ترسم/ علی کریمی سخت‌ترین کار را قبول کرده

سرمربی پرسپولیس می گوید دیدار سوپر جام بهترین مقدمه برای شروع فصل است.
آفتاب‌‌نیوز :
 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در چارچوب سوپر جام فوتبال ایران گفت: ما بی صبرانه منتظر آغاز فصل هستیم. فصل از فردا شروع می شود. این دیدار بهترین مقدمه برای شروع فصل است. خوشحالیم که می توانیم در این بازی باشیم.

او افزود: ما با تیم نفت بازی داریم؛ تیمی که در سال های اخیر در رده های بالای جدول لیگ قرار داشته است. مربی آنها (علی کریمی) یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. خیلی خوشحالم که او دانش و تجربه خودش را که در دنیا بدست آورده را در اختیار تیمش قرار می دهد. علی کریمی سخت ترین کار را قبول کرده است و آن هم مربی گری است. او دانش و تجربه خودش را می خواهد به فوتبالیست های تیمش ارائه دهد. اطلاعات زیادی از این تیم به گوش می رسد. آنها مشکلاتی دارند و کادرفنی این تیم هم عوض شده و بازیکنان جدیدی به جمع این تیم اضافه شده اند.

برانکو ادامه داد: من تجربه زیادی دارم و به بازیکنانم گفته ام که علی رغم اینکه ما تیم بهتری هستیم و قهرمان کشور هستیم و از نقش قهرمانی عقب نشینی نمی کنیم و می خواهیم در ابتدای فصل جدید با یک قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم، خیلی از این بازی می ترسم چون تجربه دارم. پارسال هم وقتی به قشقائی باختیم، این زیبایی فوتبال بود که به نمایش درآمد. این نوشته ها و تفاسیر که درباره این بازی مطرح است، شاید یک مقدار بخواهد بازیکنان را خواب بکند. آنچه که مطمئنم این است که بازیکنان نفت فردا 200 درصد انگیزه دارند. آنها سرشان را در زمین می گذارند و قطعا تلاش می کنند تا ما را غافلگیر کنند. من مطمئن هستم که بازیکنانم، حریف را دست کم نمی گیرند و حداکثر توانشان را خواهند گذاشت. ما اهداف خود را مشخص کرده ایم و آن هم بردن تعداد بیشتر بازی ها و کسب بیشترین قهرمانی ها است و فردا اولین فرصت است. به بازیکنانم اعتقاد دارم. آنها نشان داده اند که توانایی زیادی دارند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: منشا به دلیل عمل جراحی ناشی از یک عفونت کوچک فردا با ما نیست. برخلاف برخی باشگاه ها که بازیکنانشان را به تیم امید ندادند، صادق محرمی در تیم ملی امید است. او برای ما خیلی مهم است ولی برای تیم امید هم مهم است. سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

وی درباره احتمال بازی کردن طارمی در بازی با نفت گفت: طارمی بازیکن ماست. او این اجازه را داشت که به دنبال بازی در اروپا باشد. او از پیشنهادات خارجی اش راضی نبوده است. او هنوز صد درصد آماده نیست همانطور که سایر بازیکنان هم باید بیشتر آماده شوند. ما می خواهیم با روش سریعتری برای 10 روز آینده آماده اش کنیم. اما در کل باید بگویم که او فردا بازی می کند.

به گزارش ایسنا،ایوانکوویچ درپاسخ به سوالی درباره تغییر پست شایان مصلح در پرسپولیس گفت: ما او را به عنوان دفاع چپ جذب کرده ایم و این پست اول اوست ولی من تلاش می کنم بازیکنان را به شکلی آماده کنم که در دو پست بتوانند بازی کند. از تلاش او خیلی راضی هستم ولی طبیعی است که نیاز باشد تا او مدتی کار کند تا تطبیق پیدا کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین