کد خبر: ۴۶۲۰۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

حضور۲۱۰۰ زائر بالای 80 سال در حج امسال

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: یکی از مشکلات حج امسال گرمای زیاد عربستان است و با توجه به اینکه 2100 زائر بالای هشتاد سال به حج مشرف می‌شوند این مسئله کار پزشکان را حساس تر می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید علی مرعشی در همایش پزشکان حج ۹۶ اظهار کرد: این افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است و از میان علاقه‌مندان بسیار زیاد سفر حج، ما جزو افرادی قرار گرفته ایم که به این سفر می رویم. همه مسلمانان دوست دارند این تجربه را داشته باشند و دوستان ما در گروه پزشکی حج امسال دو افتخار نصیبشان می‌شود یکی، به جای آوردن مناسک حج و دیگری خدمت به ضیوف الرحمان است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ادامه داد: خدمت به زائران حج وظیفه اصلی ما در تیم پزشکی است و امسال به دلیل فشردگی زمان و افزایش تعداد حجاج باعث شد که در مدت کمتری اقدام به انجام هماهنگی های لازم کنیم؛ اما با این حال برنامه های مختلف مدنظر قرار گرفته و نیازها تأمین شده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به گرمای هوای عربستان گفت:‌ یکی از مسائلی که امسال با آن روبرو هستیم احتمال گرمازدگی حجاج است و از طرفی میانگین سنی حجاج نیز بالا است و حدود 2100 نفر بالای هشتاد سال داریم . این مسئله تبعات زیادی برای کادر درمانی ما می‌تواند داشته باشد و وظیفه مهمی را بر دوش پزشکان قرار می‌دهد. امیدوارم در پایان این سفر از خدماتی که به زائران می دهیم راضی باشیم  و این خدمات مورد رضایت خداوند و رسول اکرم قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین