کد خبر: ۴۶۲۰۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

اعزام بالگرد هلال احمر به منطقه کول خرسان دزفول/ یک گردشگر دیگر نجات یافت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول گفت: بالگرد هلال احمر دزفول به منطقه کول خرسان شهرستان برای کمک به عملیات جست و جو و نجات گردشگرانی که روز گذشته در این محل دچار حادثه شده‌اند، اعزام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
عظیم رضایی مرساق در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: پس از وقوع حادثه عصر روز گذشته گردشگران در منطقه کول خرسان شهرستان دزفول، جمعیت  هلال  احمر شهرستان نیز با تمام توان و امکانات نیز  تجهیز و آماده سازی شد. 

وی افزود: به همین جهت، صبح امروز یک تیم ویژه امداد و عملیات جمعیت هلالاحمر به منطقه کول خرسان شهرستان دزفول اعزام شد تا در عملیات جست و جو و نجات گردشگرانی که عصر روز گذشته در این منطقه دچار حادثه شده‌اند، شرکت کند. 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول عنوان کرد: هم چنین، بالگرد هلال احمر دزفول نیز دقایقی پیش همراه با تجهیزات مورد نیاز به منطقه کول خرسان شهرستان برای کمک به عملیات جست و جو و نجات گردشگران، اعزام شد. 

وی گفت: این بالگرد با 10 سرنشین به منطقه اعزام شده است و تیم ویژه امداد و عملیات جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول نیز همراه با  آن به منطقه وقوع حادثه، اعزام  شده است. 

رضایی مرساق  با اشاره به پیدا شدن یک گردشگر و که این گردشگر در یک سخره و در میان آب گرفتار شده بود،  بیان کرد: با همکاری جمعیت هلال احمر و به علت عدم امکان فرود بالگرد در این منطقه،  قایق‌های مورد نیاز به منطقه اعزام شده است. 

طبق بررسی‌های صورت گرفته، تاکنون در حادثه روز گذشته منطقه کول خرسان دزفول 2 نفر جان خود را از دست داده‌اند و از سرنوشت 3 نفر نیز اطلاعی در دست نیست و 14 نفر نیز نجات یافته‌اند. 

وی افزود: تیم امداد و عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول همزمان با وقوع حادثه و غرق شدن گردشگران در منطقه کول خرسان به محل حادثه اعزام  شده  است و عملیات جست و جو  و نجات افراد حادثه دیده در شهرستان، ادامه دارد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین