کد خبر: ۴۶۲۰۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

عالیشاه در دوراهی

مهاجم پیشین پرسپولیس در دو راهی نیم فصل خانه‌نشینی و یا بازی‌ در لیگ یک قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
امید عالیشاه، مهاجم پیشین پرسپولیس که پس از پایان نیم فصل برای انجام خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوست به علت محرومیت این تیم نتوانست کارش را در این باشگاه ادامه‌ دهد و نیم فصل دوم لیگ هفدهم را خانه‌نشین شد.

شماره دو پیشین سرخپوشان پایتخت اکنون پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ یکی مانند ملوان و فجر دارد و هم‌چنین تراکتورسازان علاقه دارند که این بازیکن را حفظ کنند تا بتوانند در نیم فصل دوم از او بهره ببرند.

عالیشاه که به تازگی پیشنهاد مالی ملوانی‌ها را رد کرده بود، با پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی مبنی بر اجاره کردن خانه‌ای در تبریز روبه‌رو شده است که این به این معنی است که بازیکن پیشین پرسپولیس یک نیم فصل دیگر نیز خانه‌نشین باشد و تنها با تراکتورسازان تمرین کند و سپس از نیم فصل دوم به جمع شاگردان یحیی گل محمدی ‌اضافه شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، این طور به نظر می‌رسد که امید عالیشاه مشکلی برای تمرین کردن زیر نظر یحیی گل محمدی و بازی نکردن نداشته باشد ، زیرا این بازیکن پیشنهاد ملوانی‌ها را رد کرد و به نظر دوست ندارد فعالیت فوتبالی‌اش را در لیگ یک ادامه‌ دهد.

هم‌چنین احمد نوراللهی نیز با دستور سازمان نظام وظیفه و پس از نامه نیاز نداشتن باشگاه تراکتورسازی به این بازیکن، تمرینات خود را با پرسپولیسی‌ها پیگیری می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین