کد خبر: ۴۶۲۱۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

درخشان: کار سختی دارم اما می‌توانم به نفت کمک کنم/ امشب از بالا نظاره‌گر سوپرجام خواهم بود

سرمربی جدید نفت گفت: با توجه به ثبت نشدن قرارداد و صادر نشدن کارت بازی سوپرجام، روی نیمکت نمی‌نشینم.
آفتاب‌‌نیوز :
 حمید درخشان، سرمربی جدید نفت در رابطه به انتخابش به عنوان مربی این تیم، گفت‌: با وجود انتخاب بنده به عنوان مربی در دقایق پایانی، فکر می‌کنم که بتوانم به نفت کمک کنم. کار سختی در پیش داریم، ما هفته بعد در لیگ بازی داریم و آماده کردن و انتخاب بازیکنان برای باشگاه کار دشواری است. ولی به هرحال با کمک اعضای باشگاه در تلاش خواهیم بود تا این کار را انجام دهیم. کار راحتی نیست، انتظارها از نفت بالاست و باید بسیار تلاش کنیم.

درخشان در ادامه‌ گفت‌: کار کردن در این شرایط سنگین و ریسکی است. برخی از مربیان اهل ریسک هستند و بعضی اهل احتیاط. توقع آن چنانی از تیم‌مان آن‌هم در مقابل پرسپولیسی که اردوی اوکراین رفته و بازیکنانش سه سال است در کنار هم بازی می‌کنند نداریم. امیدوارم بازی خوبی انجام شود و ما هم در مورد بازیکنان به جمع‌بندی برسیم.

به‌ گزارش باشگاه نفت،سرمربی جدید نفت در ادامه اظهار کرد: با باشگاه نفت به توافق رسیدم و توافق‌نامه‌ای امضا کردیم. قراردادم را با نفت پس از کامل کردن بندهای آن در هفته آینده امضا خواهم کرد. ان‌شاءالله مشکلات نفت هم حل خواهد شد. تغییر و تخول در هر باشگاهی رخ می‌دهد و امیدوارم با فکری آسوده فصل را آغاز کنیم.

درخشان در رابطه با این که امشب روی نیمکت خواهد نشست؟ گفت‌: خیر. چون قراردادی ثبت نشده و کارت صادر نشده امکان نشستن بنده روی نیمکت وجود نخواهد داشت. به همین دلیل آقای خورشیدی دستیار بنده روی نیمکت خواهد نشست و من بازی را از بالا نظاره خواهم کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین