کد خبر: ۴۶۲۱۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

دیدار محرمانه نتانیاهو با وزیر خارجه امارات

منابع رسانه‌ای عبری فاش کردند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی سپتامبر 2012 با وزیر خارجه امارات در نیویورک به طور مخفیانه دیدار کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عبدالله بن زاید، وزیر امورخارجه امارات در سال 2012 در نیویورک نشستی محرمانه برگزار کرده بود.

روزنامه مذکور به نقل از دو دیپلمات غربی عالی رتبه نوشت: نتانیاهو و بن زاید درخصوص برنامه‌های هسته‌ای ایران به بحث وتبادل نظر پرداختند اما بن زاید تصریح کرد که کشورش نمی‌تواند تا زمانی که اسراییل در راستای حل و فصل تنش با فلسطینی‌ها پیشرفتی نداشته باشد، روابط خود با این رژیم را گسترش دهد.

این دیپلمات‌ها که خواستند نامشان فاش نشود، هم چنین اعلام کردند که این دیدار دو طرفه در 28 سپتامبر 2012 در حاشیه نشست سازمان ملل در نیویورک یک روز پس از سخنرانی مشهور نتانیاهو و کشیدن خط قرمز برای برنامه هسته‌ای ایران صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، نتانیاهو از زمان بر عهده گرفتن پست نخست وزیری در سال 2009 میلادی تلاش کرده تا با مسئولان برجسته کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس مانند عربستان، امارات و بحرین دیدار داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین