کد خبر: ۴۶۲۱۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

مهار آتش در اسکله کنگان با 8 مصدوم

فرماندار کنگان گفت که با تدابیر انجام شده و تلاش نیروهای آتش نشانی، آتش سوزی اسکله چند منظوره صیادی و سفاری این شهرستان با هشت مصدوم مهار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالنبی یوسفی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: تعداد شناورهای سوخته شده در این حادثه 13 فروند لنج صیادی و سفاری است.

آتش سوزی اسکله چند منظوره کنگان بوشهر ساعت 13.45امروز جمعه با جرقه و داغ شدن موتور برق یکی از شناورها آغاز و شعله های آتش اسکله را فرا گرفت .

در اسکله چند منظوره (سفاری و صیادی) کنگان 120 فروند لنج تجاری، 90 فروند شناور صیادی و 250 فروند قایق فعالیت می کند.

فرماندار کنگان تصریح کرد: با وجود اینکه یکی از شناورهای آتش گرفته براثر جریان آب به نزدیکی مخزن بنزین منتقل شده بود اما با استقرار یک شناور آتش خوار و با کمک خودروهای آتش نشانی، مانع از سرایت آتش به مخزن بنزین شد.

فرماندار کنگان گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشت اما هشت نفر در اثر گرما زدگی و دود ناشی از آتش شناورها به مراکز درمانی منتقل شدند که از این تعداد سه نفر به صورت سرپایی مداوا، سه نفر دیگر مرخص و دو تن دیگر نیز حال آنها مساعد و به زودی مرخص می شوند.

وی اظهارکرد: حادثه آتش سوزی اسکله کنگان خسارتهای مالی زیادی به دنبال داشت که رقم آن مشخص نیست.

یوسفی بیان کرد: علت اولیه این حادثه جرقه و داغ شدن موتور برق یکی از شناورها تشخیص داده شده ولی بررسیهای تکمیلی این حادثه در حال انجام است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین