کد خبر: ۴۶۲۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸

سریعترین و موثرترین کپسول‌های لاغری طبیعی

مصرف برخی موادغذایی مانند کپسول لاغری به سرعت در کاهش وزن و چربی سوزی موثر هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
بسیاری از افراد به دنبال کوچک کردن شکم یا آب کردن چربی‌های شکمی هستند، اگر شما نیز با مشکل چاقی دست و پنجه نرم می‌کنید و از گرفتن انواع رژیم‌های سخت خسته شده و با امتحان کردن انواع روش‌ها شکست خورده اید، ما به شما چند ماده غذایی موثر در کاهش چربی شکم و کم شدن سایز دور کمر محسوب می‌شوند، معرفی می‌کنیم.

تخم مرغ یکی از مفیدترین موادغذایی بوده و یک راه حل موثر برای دریافت پروتئین و مواد مغذی محسوب می‌شود، پروتئین و چربی سالم در تخم مرغ موجب می‌شود که شما ساعت‌های طولانی احساس سیری کرده و از طرفی پروتئین و چربی سلامت بدن خود را تامین کنید که در این صورت بدن شما سیگنال گرسنگی ارسال نمی‌کند و در کاهش اشتها موثر است.

سبزی های برگ سبز می تواند به از بین رفتن چربی های شکم کمک کند، سبزیجات دارای فولات هستند که از تشکیل سلولهای چربی  جلوگیری می کند همچنین سبزیجات در بهبود عملکرد سیستم گوارش و بهبود سیستم دفع  موثر و مفید هستند.

بر اساس  تحقیقات علمی منتشر شده در مجله تغذیه بریتانیا، جو یکی از مواد موثر در ایجاد احساس سیری و پیشگیری از پوکی استخوان است و مطالعات نشان می دهد که  مصرف جو در وعده صبحانه موجب کاهش شاخص توده بدنی( BMI ) در افراد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در بین سبزیجات کرفس در لاغری و آب کردن چربی های شکمی بسیار موثر است و به گفته متخصص تغذیه لورنا دیویس، کرفس دارای مقدار زیادی پتاسیم است و می‌تواند به کاهش احتباس آب در بدن کمک کند و کالری آن  زیر ۲۰ بوده و در رژیم غذایی معادل صفر محسوب می شود همچنین به بهبود عملکرد معده که در لاغری موثر است نقش دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
لازم است که همه کسانی که قصد لاغری شکم و پهلوی خود به صورت موضعی را دارند بدانند که:

1- چربی دور شکم و پهلو، علاوه بر مشکلات زیبایی، عامل ایجاد مشکلات حاد پزشکی از جمله دیابت و کمر درد هم میباشد

2- هیچ ورزشی، به هیچ صورت، روی کاهش سایز شکم و پهلو اثر نمیذاره، حتی ورزشهایی که به کاردیو معروف هستند، تا جایی که حتی با فرض کاهش وزن در اثر انجام ورزشهای شدید کاردیو، باز هم شکم و پهلو بزرگ باقی میماند و گاها با عملهای جراحی تهاجمی یا نیمه تهاجمی باید سایز شکم و پهلو را با برداشتن چربیهای شکم و پهلو کم کرد.

3- رژیم غذایی هم حتی با فرض انجام سخت ترینش زیر نظر پزشک هم چربیهای شکم و پهلو را از بین نمیبره، مگر اینکه رژیم اونقدر سخت باشه که چربی دیگره در بدن باقی نمونده باشه و بدن مجبور بشه از ذخیره چربی شکم و پهلو استفاده کنه که در این حالت نیز، خود رژیم نیز عامل بروز مشکلات جبران ناپذیر پزشکی به بیمار خواهد شد.

4- تا کنون تنها روش از بین بردن قطعی چربیهای شکم و پهلو، استفاده از عملهای تهاجمی مثل ابدومینو پلاستی، لایپو ساکشن و دیگر مواردی که شاید بشه نیمه تهاجمی خطابشون کرد انجام میشده که هم هزینه بالایی به بیمار تحمیل میکرده و هم به دلایل مختلف امکان انجامش روی بیماران وجود نداشته که برای اطلاع از مشکلات ناشی از اینگونه عملها، کافیه یک هفته روزانه در دادسراهای جرائم پزشکی گشت بزنین و با شکات صحبت کنید یا حرفهاشون را با بقیه بشنوید.

5- صحبت راجع به دمنوشها، شکم بندها و ... نیز تصور نمیکنم ضروری باشه، چرا که مردم خودشون نتیجه اعتماد به تبلیغات بدون منطق را دیدن و در واقع شاید بشه گفت اگر مشک این دمنوشها و شکم بندها خود بویی داشت، دیگه نیاز به انجام تبلیغاتی با این وسعت در کانالهای ماهواره ای و ... توسط عطارهاشون نمیبود چرا که پس از آنکه بوی مشک خود به خود با چند استفاده در میومد، مردم خودشون به صورت خود جوش مبلغ این موارد میشدن و دیگر نیازی به تبلیغات این چنینی نبود.

6- شاید برچسب لاغری گیاهی مجیک پچ، ساخت مشترک آمریکا و کره جنوبی که سال گذشته، بدون هیچ تبلیغی فقط با ده هزار عدد در ژاپن شروع کرد و بعد از حدود یکسال باتبلیغات خود جوش مردم ژاپن که برچسب مجیک پچ را استفاده کرده بودند به 3 میلیون بسته در ماه افزایش پیدا کرد را بتوان تنها روش امتحان شده عمومی که تا کنون برای لاغری شکم و پهلو ارائه شده قبول کرد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین